Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af Tøjmærke

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 3. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger gode råd til opstart, af et tøjmærke, har en tegninger og få "prototyper" som jeg har fået ris, og roser af, fra venner. 

Da nogle af dem også gerne selv kunne tænke sig, et par af de bukser jeg har lavet huller i, med omtanke.

Kunne jeg godt tænke, at starte op selv, ikke på grund af det, men også fordi, jeg har en masser af gode ideer, som de også giver konstruktiv kritik til.

Så søger hjælp! 

 

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus

i dag er det meget svært og lave et godt tøj mærke bare sådan lige

Jeg synes du skal tage hensyn til 1. cvr 2.fragt 3.leverandør 4.pakning 5.marketing

/Mathias

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus.

Før du kaster dig hovedløst ud i at skabe dit eget tøjmærke, så burde du måske lave en undersøgelse af dine produkter på andre mennesker end dine venner. Det skal være mennesker der ingen relation har til dig.

Desuden er der utrolig mange ting du skal have styr på ud over tøjet som Mathias også nævner det.

Der er utrolig mange mennesker som dig der kaster sig ud med at skabe deres eget tøjmærke, de designer på livet løs, de får lavet nogle prototyper hvorefter en hjemmeside kommer på benene. Men så pludseligt forsvinder magien, fordi her kommer det kedelige, aftaler med leverandør, produktion, økonomi osv... Det er her de fleste mennesker kaster håndklædet i ringen.

Det er ikke for at slå dig ud, men mere for at du tænker på mere end bare skabelsen af dit tøj.

God weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 3. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

har tænkt over de ting, det er også det der fanger mig, så det er ikke det der skræmmer mig

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor gammel er du Rasmus

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Du må gerne ringe til mig på 26848829 - jeg har en del erfaring og kan måske hjælpe dig videre.

God dag.

Michel

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 3. Feb 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

17

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus1231:

17

så skal du lige have med, at du slet ikke må importere fra uden for EU, og heller ikke købe inden for erhvervsmæssigt og ikke heller optræde med salg som virksomhed før du enten har dispensation fra statsamtet. Det er en beskyttelse af både dig og dine kunder. Du må gerne forberede det du vil - bare ikke købe/sælge som virksomhed uden CVR - se evt http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/starte-virksomhed-som-umyndig.html
Du skal også være med på, at tøj - design osv - er totalt overfyldt marked, og meget meget meget få, bryder igennem desværre

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)