Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af tekstil / hundedækkener, hvor, hvem og hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :-)

Jeg går og vender og drejer en idé om et specielt hundedækken som er optimalt til når hundeejere har været til hundesvømning, og de gerne vil have en tør hund hurtigt!

Jeg ved hvilket materiale det skal laves af, men jeg ved ikke hvor jeg skal henvende mig?

Jeg ønsker selvfølgelig nogle prøver på kvaliteten, men også et sted hvor priserne er fornuftige, i og med mit produkt ikke skal koste en bondegård for forbrugeren.

Jeg har tænkt tanken om at få det produceret i Kina, Indien osv, men ved også at kvaliteten derfra kan være tvivlsom!

Evt. et dansk firma?

Mvh.

Michelle

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle

Glem alt om Kina / Indien til at starte med da du ikke vil kunne styre kvaliteten, ligeledes kan du være sikker på at de hugger din ide hvis ellers den er god.

Start med at få lavet nogle prototyper, hos en dansk systue eller sadelmager som kan give dig noget sparring mht. konstruktion.  Når du så har prototype(r) samt tegninger er det langt lettere at finde en producent indenfor EU - Bare rolig der findes også lavtløns lande indenfor EU.

 

Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror jeg skal finde mig en systue :-)

Det var præcis det jeg frygtede, når det var Kina/Indien osv :-)

Jeg har faktisk selv lavet tegningerne til min idé, og dækkenet ER BESTEMT EN GOD IDE! Det har nemlig en funktion, udover at kunne holde varmen hos hunden ;-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

MichelleV:
og dækkenet ER BESTEMT EN GOD IDE!

Det ved du jo først når du har bevist at produktet kan sælge, har du lavet en markedsundersøge af produktet eller er det rent gæt? 

Mange glemmer at de rigtige produkt ikke gør det alene - i sidste ende handler det mest om den rigtige markedsføring.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michelle

Du må gerne ringe til mig på 26848829 - jeg har en del erfaring og kan måske hjælpe dig videre.

God dag.

Michel

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)