Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER forhandlere af mærke undertøj

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. Jeg har længe gået med en drøm om, at starte min egen webshop. De seneste måneder har jeg ervhervet mig viden om undertøj. Jeg har nu fået en(min egen mening) fin hjemmeside op, at stå. Jeg vil derfor høre jer erfarne amino'er, om i enten selv forhandler undertøj, eller kender nogen der gør. Jeg tænker primært på mærker som Dielsel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, JBS, Armani og Bjørn Borg, andet har også interesse.

min e-mailadresse er mraschp@gmail.com. 

Underwearshop.dk

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

gå direkte til en dansk leverandør af mærkerne

/Mathias

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv skal sælge undertøj, er du oppe mod nogen af de store spillere. Det er simpelthen ikke nok med en fin shop du selv har lavet. Det skal være lækkerier i en lang stime. Både side og billeder med flotte modeller.

Det koster mange penge at få op og stå, og som jeg ser din side, har du lidt småting som skal laves før du kan lægge varer ind.

Prøv at lave nogle gode aftaler først og se hvor det lander. Men du har stor konkurrence fra dag et.

Se her hvordan man kan starte: https://www.butikki.dk/ Det er så vidt jeg ved, en lille hobbybutik til konen, mens manden tjener de store penge. 

Her er modellerne da i orden :-)

Tilmeldt 14. Mar 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feedbacken. Jeg er helt enig i, at der skal sættes et bedre finish på hjemmesiden. Modeller klage vi ikke over :))

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)