Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skiftede domænenavn, og oplevede et fald i den organiske trafik...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 17
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi skiftede domænenavn for nogle uger siden, hvor vi havde et SEO bureau indover, for at lave de korrekte redirects, så vi ikke vil miste organisk trafik.

4 dage efter vi var skiftet, faldt vores organiske trafik med 50%. De sidste 6 dage har vores organiske trafik været 50% lavere end før vi skiftet domænenavn. 

Som det lyder fra SEO bureauet, så skal vi bare give google tid, så de har 100% fundet ud af at domænenavnet er skiftet, så vi kan få vores gode placeringer tilbage.

Er der nogle som har oplevet det samme, og kan give en bekræftelse på, at man bare skal give det noget tid, så vil de gode placeringer komme tilbage.

Eller er der noget man skal være særlig opmærksom på?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil være atypisk med et SÅ stort fald kun 4 dage efter et skifte – Google har jo knap nok opdaget det.

Men korrekt, at der kan opleves fald og store udsving over en længere periode.

Jeg vil dog anbefale, at se nærmere på, hvordan der er redirectet, det lyder lidt forkert i min øre

Hvis du laver et site search i Google, peger alle de indekserede sider så korrekt over?

Skrive site:domæne.dk i Googles søgefelt

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 16. Feb 17
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle siderne er indekserede og korrekt redirectet.

Efter 4 dage begyndt trafikken at falde, men det var først efter dag 6, at vi var nede på 50% end før vi skiftet domænenavn. 

"Men korrekt, at der kan opleves fald og store udsving over en længere periode." kan den længere periode godt være længere end 30 dage?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan der sagtens

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 16. Feb 17
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Så det er alt for tidligt at konkludere noget, her efter 2 uger? :)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis i har et 50% drop efter 6 dage, vil jeg mene der er noget galt.

Er du 100% sikker på det KUN er organisk Google trafik? Er redirects lavet så det er 1:1? Har I skiftet til Https?

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 16. Feb 17
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 20
Fra  TPMarketing Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 18. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skiftede domænenavn og kan "nøjes" med en redirect. Jeg har været mindre heldig, idet mine web-sites gennem 17 år har været "gratis" placeret hos STOFA. Desværre valgte STOFA for en uges tid siden, at vride nøglen om på hjemmesideserveren. Sammen med hundredvis af andre kunder, stod jeg pludselig uden hjemmeside på nettet. STOFA påstod, at vi var blevet informeret for længe siden. Min adresse var: home1.stofanet.dk/smirnoff/. Den er nu død. Det samme er hundredvis af links til mig. Domænet  virker ikke mere. Jeg skal nu begynde helt forfra med Google Search. Der er kun ganske lidt trafik nu.

Jeg har nu fået mit eget domæne på et nyt web-hotel. Du må gerne afprøve det, det hedder flyingworld.dk/Smirnoff. Det virker.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)