Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt rejsesite: Travelscoop.dk - feedback søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Travelscoop.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer!

Jeg har startet siden http://travelscoop.dk hvor jeg vil finde nettets billigste rejser. Samtidig med det er jeg ved at starte en lille blog op på siden, som skal fungere som inspiration for rejsende, give gode rejsetips osv. 

Jeg vl gerne modtage feedback omkring hele siden, konceptet, SEO, sociale medier. Derudover hvis der er nogle der ligger inde med nogle gode idéer omkring markedsføring, så modtages de også gerne :) 

Jeg ser frem til at høre fra jer! 

Hilsen Oliver

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver,

Super fed idé. Den side vil jeg da selv benytte mig af! Dog halter du lidt efter på hjemmesiden. Men det skal du ikke bekymre dig om i starten.

Du skal bare markedsføre dig på Facebook. Der er rigtig rigtig mange besøgende at hente. 

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra København
Tilmeldt 26. Aug 13
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Oliver, Fed ide! Umiddelbart synes jeg det ser rigtig godt ud. Toppen ser lidt bar ud, måske du kunne tilføje noget call to action i modsatte side af logoet? Med venlig hilsen Kristoffer
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Travelscoop.dk Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Hej Oliver,

Super fed idé. Den side vil jeg da selv benytte mig af! Dog halter du lidt efter på hjemmesiden. Men det skal du ikke bekymre dig om i starten.

Du skal bare markedsføre dig på Facebook. Der er rigtig rigtig mange besøgende at hente. 

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Hej Kasper!

Tak skal du have og du skal selvfølgelig være mere end velkommen! Når du siger at jeg halter efter på hjemmesiden, hvad mener du så helt specifikt? :) 

Angående facebook så er jeg i gang, du kan evt. tage et kig på min side via dette link https://www.facebook.com/Travelscoopdk

Tak for din feedback og god aften.

Hilsen Oliver

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Travelscoop.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Hej Oliver,

Super fed idé. Den side vil jeg da selv benytte mig af! Dog halter du lidt efter på hjemmesiden. Men det skal du ikke bekymre dig om i starten.

Du skal bare markedsføre dig på Facebook. Der er rigtig rigtig mange besøgende at hente. 

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Hej Kasper!

Tak skal du have og du skal selvfølgelig være mere end velkommen! Når du siger at jeg halter efter på hjemmesiden, hvad mener du så helt specifikt? :) 

Angående facebook så er jeg i gang, du kan evt. tage et kig på min side via dette link https://www.facebook.com/Travelscoopdk

Tak for din feedback og god aften.

Hilsen Oliver

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 38
Fra  Travelscoop.dk Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Palm:
Hej Oliver, Fed ide! Umiddelbart synes jeg det ser rigtig godt ud. Toppen ser lidt bar ud, måske du kunne tilføje noget call to action i modsatte side af logoet? Med venlig hilsen Kristoffer

Hej Kristoffer. Tak for din ros! Jeg er enig med dig i at toppen ser lidt bar ud, jeg ved bare ikke lige hvad jeg skal gøre ved det ;) Når du siger call to action, hvad tænker du så?

Venlig hilsen Oliver

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)