Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

unoeuro meebox flytning

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

John Nielsen:

stiginshanghai:
Kim Fredtoft:
Det lyder mærkeligt.

Da jeg i sin tid gik fra et Meebox Pro Webhotel til kr. 100/md. til en Bronze suite hos Unoeuro til kr. 7,50/md. blev hastigheden bedre på alle parametre.

Det var en af de oplevelser som gør at jeg altid anbefaler Unoeuro (når jeg ikke anbefaler Hosting4real).

Du lyder som en unoero supporter som de vist har mange af. Damage controll. 

Du sikkert een af dem der giver "Tom" som er en imaginær person, 5 stjerner hver gang. 

Hvad vil du med den grundløse beskyldning? 

Jeg har også flyttet fra Meebox til UnoEuro og oplevet en markant forbedring i oppetid, indlæsningshastighed og en række andre parametre.

Håber UnoEuros overtagelse af Meebox kan sikre et tilsvarende løft på de resterende webhoteller, vi har hos Meebox.

Kære John

Hvad vil du med din grundsløse kærlighed for unodumo?

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

stiginshanghai:

Kære John

Hvad vil du med din grundsløse kærlighed for unodumo?

Hvis du er så utilfreds - hvorfor flytter du så ikke bare? Smile Alle de frustrationer og alt den tid du ville spare ved at finde et nyt webhotel som faktisk tilfredsstiller dine behov.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen dog... Supporter ligefrem.

Det er nu ikke tilfældet.

Men jeg har da 50+ danske webhoteller hvoraf ca 15 er hos Unoeuro, så jeg har et relativt godt overblik over hvad man får for sine penge hvis man køber et webhotel i Danmark. Og der rager Unoeuro bare højt over deres konkurrenter i prislejet. No kidding.

Og jeg har vist hverken givet dig eller Tom stjerner i denne omgang. Hverken positivt eller negativt. Men det kan da komme på tale, hvis en af jer virkelig skriver noget interessant i tråden.

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Livet har lært mig, at hvis man er utilfreds med noget, så skal man klippe snoren og finde noget nyt.

Jeg var utilfreds med Meebox. Jeg flyttede.

Jeg var utilfreds med Azehosting. Jeg flyttede.

Jeg var utilfreds med UnoEuro. Jeg flyttede.

Jeg var utilfreds med Dreamhost. Jeg flyttede.

Jeg var utilfreds med Surftown. Jeg flyttede.

Jeg var utilfreds med One.com. Jeg flyttede.

Der er RIGTIG mange hosts derude, og de er allesammen forskellige på hver deres måde. Find det rigtige match til dine behov, og du har en succes. Det tager tid, men når du først har fundet dit match behøver du ikke længere være utilfreds :)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Fra Århus
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 86
Fra  Tarm & Kost Klinikken Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem har du så nu ? :-D

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde Meebox inden de valgte at lægge sig sammen med UnoEuro. Jeg har dog valgt at flytte mine sites til wphosting.dk da jeg ikke synes om UnoEuros prismodel, og det at de ikke bruger CPanel.

Så jeg vil da anbefalie dig at tage et kig på wphosting.dk deres service virker ret lækker, og de har hurtige svar tider.

 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)