Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen 250-500 kr. ex moms ekstra pr telefonnummer.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

En partner og jeg går og tænker på en forretningsidé, som vi har planer om at køre et pilotprojekt på. 

Vores idé går ud på at sælge en formidlingskontrakt, hvor virksomheder får mulighed for at "sælge leads" ifm de kundebesøg de har i forvejen hos deres egne kunder. Så når en VVS'er, køkkensælger, køkkensælger, m.m. besøger en kunde, er de klædt på med materiale fra vores side, til at spørge ind til kundens behov på en række andre produkter/brancher.

Såfremt den besøgte kunde har et behov inden for f.eks. forsikring, kan sælgeren/virksomheden sælge leadet for mellem 250-500 kr., alene for telefonnummeret / kontakten.

Mit spørgsmål er, hvorvidt virksomheder vil være interesserede i at skulle tage fokus fra deres eget salg, og inkludere vores pitch, blot for at tjene 250-500 kr. ekstra på et almindeligt salgs / kunde besøg? 

Ris / ros modtages med kyshånd.

/Patrick

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se idéen, hvis det er noget der har relevans for den branche personen allerede er i. Fx en blikkenslager spørger om en forsikring mod svamp. Men det kan hurtigt blive træls for kunden, da personen muligvis vil føle sig presset :-)

Et hurtigt spørgsmål til 500 er ligeledes attraktivt kontra "Jeg finder lige mappen frem med 10-30 spørgsmål"

En idé jeg tror der er potentiale i, hvis den gøres korrekt! :-)

www.dinformue.dk

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emma,
Tak for dit input. Du har ret i det bør begrænses til 1 spørgsmål der pitches korrekt.

Ifm at branchen bør passe op af hinanden før det giver mening, så kan jeg godt se din pointe, men det nemmeste for at skabe volumen må være at holde sig til produkter som er meget bredt efterspurgt.

Fra Køge
Tilmeldt 10. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre input?

Fra Odense
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 92
Fra  Lejegruppen ApS Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej. kunden skal vel direkte give lov til at blive ringet op af fx en forsikringsmand. hvis jeg blev ringet op med reklame for et andet produkt pga jeg havde haft en vvs mand på besøg, så brugte jeg helt sikkert ikke ham igen. jeg ville ikke turde med mine kunder at gamble med min professionalisme og seriøsitet for at få solgt et andet produkt til dem. hvad hvis min kunde blev utilfreds med det andet produkt og dermed også irriteret på mig. så ville jeg måske i en kunde miste mere end hvad 100 leads ville give. det skulle ihvertfald være noget direkte komplementært som jeg ville kunne stå inde for, før jeg ville blande det sammen med min egen forretning.
mvh Jacob

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)