Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået lov at arbejde lidt med en webshop. Chefen ønsker dog at farven bevares (jeg er mere til en glad lys farve) samt at det tema der er ikke må ændres. Har I nogle gode inputs. 

www.led-online.dk

Der sælges bl. a ting til dyr til en god pris kan jeg se når jeg sammen ligner priser med andre steder. Hvordan får jeg det puttet ind. Er det nogle med en masse SEO-tekster?

Tilmeldt 8. Mar 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså efter at have kigget lidt, så ser siden ikke godt ud, for at være ærlig, brugervenligheden efter min mening er dårlig, farver er irriterende og trælse at kigge på. Margin - padding er ikke specielt godt. Man kan se at, der var ikke meget gjort ud af den i design, og nu er det ikke for at køre ned på det, jeg siger bare det der er træls efter mig og jeg er sikker på at andre ville være enige med mig. Hvis du har brug for hjælp eller yderlige spørgsmål er du velkommen til at sende en privat besked eller mail.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan sige til din Chef at hans side er meget træls Smile Træls at se paa med farven og ellers ser ikke særlig moderne , indbydene og opdateret ud. Jeg for ondt i øjene at se paa siden med bagrundsfarven og den skrigende hvide tekst.  Overvej en helt ny shop men igen hvis siden virker og I for de kunder I skal ha saa...

Jeg ved ikke hvad system I har men f;eks prestashop er fint og der kan købes mange fede billige designs https://themeforest.net/category/ecommerce/prestashop

Tilmeldt 21. Feb 17
Indlæg ialt: 20
Fra  SMV Search Consult Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver også en overordnet dårlig anmeldelse her fra.


Efter min mening går det galt helt fra start, hvor LED-online sælger ting til dyr ?!

I forhold til dit spørgsmål om farve, så bør en meget mættet farve aldrig være en baggrundsfarve. Uanset om du går med den nuværende eller en gul, så bliver det alt for meget og aldrig pænt.

Og opdel den nuværende side i flere webshops som afgrænser sig til et område/kategori. Dyr, LED, have, og autotilbehør for sig. Et godt tilbud er fint nok, men når I ikke er en kendt butik, så ville jeg aldrig sætte min lid til sådan en forretning der har lidt af alt muligt.

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres indput. Jeg har tilladt mig at ændre farven for at gøre siden mere lys og indbydende. Der er nogle ting jeg ikke helt har kunnet gøre grundet det tema som er valgt og det må jeg ikke skifte. FX kan jeg ikke lave farven om på INFO, KONTAKT mm-siderne. Men de giver et indblik i hvor mørk siden var før.

Grunden til der er så mange forskellige ting på siden er at det netop er de samme som vi sælger i den fysiske butik. (Øland Maskinforretning).

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jassie,

Der er allerede kommet en del god feedback i den her tråd, så dette vil jeg ikke gentage.

Overordnet så synes jeg at jeres (din chefs) præmis er helt forkert.

I har en webshop (Dandomain shop ser det ud til?) med et tabelbaseret layout samt et design der mest af alt minder om noget fra 90'erene.

Nu er vi bare i 2017 og hvis I vil have succes med jeres webshop så kommer det ikke til at ske med den I har nu, er jeg næsten sikker på.

Det er fint nok at du gerne vil ændre farver osv. men grundlaget, fundamentet er forkert.

I får aldrig den hjemmeside til at fungere ordentligt på mobiltelefoner for eksempel, og det er bare et krav nu om dage hvis I vil have succes, ikke mindst på Google.

Så.. jeg synes du skal hilse din chef og sige at hvis I ønsker omsætning på jeres webshop, så skal den gentænkes helt fra bunden af.

Jeg kender ikke noget til Dandomain selv, men jeg ved at der findes både flotte og velfungerende webshops på deres platform, tag for eksempel bare luksusbaby.dk.

Det var min feedback - held og lykke med arbejdet.

Mvh. Lars

Mvh. Lars

Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Var nødt til lige at se shoppen efter jeg læste det med den vilde baggrundsfarve.

Halvdelen af en gave er indpakningen, og jeres indpakning bør skiftes ud. Helt ud ; )

Ville du selv købe et produkt fra en lign. webshop? Ville din chef? 

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)