Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man COO / partner?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg sidder med en ide som skal kunne hjælpe ordeblinde, gamle og bare generelt dem der har det svært i hverdagende pga. de lider af øjenstress eller andet lidelse. 

Jeg har været ude og snakke med startvækst konsulent 2 gange og App udviklings firma. Hvor det vi kom frem til at jeg skal ud og skaffe mig et team, da mit projekt er for stor og for krævende for en person. 

Jeg har været og lave en stor undersøgelse, hvor man kan finde en medejer/partner, men jeg kunne ikke finde noget specielt. 

Jeg søger en partner som er kreativ, fuld af ideer og brænder for start-up.

Jeg er selv kreativ, fuld af ideer person. Jeg har forstand på Digital marketing og hjemmeside udvikling. 

Hvis du har andre kompetencer så er det altid plus, fx så som app udvikling. 

Hvis det fik din interesse og vil høre mere, så er du velkommen til at komme i kontakt med mig, ellers hjælpe med at finde en partner :)

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan evt. finde Esben Brandborg Østerby på LinkedIn. Jeg ved at han beskæftiger sig med, at føre iværksætterer sammen.

Held og lykke med projektet.

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter buch fra løverneshule

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er jo ikke seriøs, fortæl om din ide, ellers er der ikke mange der kan/vil hjælpe dig.

Hvad er dit budget?

Du har fået af vide det kræver et team, skal vi sige et team koster 3-5000 kr i timen og du skal sikkert hurtigt bruge dem i 3 måneder a 150timer.

Er du parat til at skyde 1-2miokr eller mere i dit projekt?

Eller burde du fortælle os andre om dit projekt så vi måske kan løse det billigere?

Ved du at du selv bestemmer skrift størrelsen på din PC? Ved du at du kan tale til din PC og så skriver den teksten?

Det eneste jeg ser for mig der mangler er at en svagtseende kan tage et billede af f.eks. et menukort og forstørre det i sin telefon, men det kan man vel egenlig godt idag (uden jeg har undersøgt det). Hvad er det man ikke kan?

Men hvis ikke du vil fortælle om din ide, ved vi andre ikke om du er ved at opfinde den dybe tallerken en gang til.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)