Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp og information til opstart af sit eget.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj alle sammen! Jeg er en dreng på 18 år som er på STX uddannelse, og bor i lejlighed for mig selv i Hadsten.

Som overskriften siger, så søger jeg hjælp og information til hvordan og hvorledes, til at starte sit eget. Jeg føler ikke at jeg er skoletræt som sådan, men jeg personligt synes at meget af det man lærer kan man ikke bruge til en pind alligevel, det eneste som kan bruges er 'Titlen' som STX uddannet. Jeg er ikke pengesulten, men har altid haft lyst til at være selvstændig, har dog bare aldrig rigtig haft modet på at gå igang, så nu er det vidst på tide jeg søger lidt hjælp! 



Men hvis der er nogen som vil hjælpe, elle har nogle ideer, så kontakt mig på mail - Woody0109@hotmail.com    

Her er lige et billede af mig, da jeg tænker det altid rart at vide hvem man har med at gøre :) 
Mvh. Mathias Babis Nielsen

Tilmeldt 27. Dec 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Cortzen Digital Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak! Men er stadig lidt forvirret omkring dit link til Enkelmands

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at spørge på din kommune.. Ellers send mig en mail med lidt mere kød på.

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen, har skrevet en mail til dig 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvstændig er noget der ligger lidt i ordet SELVSTÆNDIG. Uden at ville lyde af sur gammel mand, så vil jeg sige til dig, at en start er, at man selvstændigt ved hvad man vil og finder løsning på at komme igang. IKKE at det er galt at spørge her, men alt for mange har den holdning med "Jeg vil være selvstændig, hvad skal jeg sælge og hvordan kommer jeg igang. "

Du kan sagtens blive selvstændig, men du skal vide, at det er hårdt arbejde og at du ikke klarer dig uden selv at køre fuld ind i at finde løsninger. Nå - læs evt http://johnhannover.blogspot.dk/2013/02/start-af-virksomhed-skal-jeg.html  OG man kan studere og andet SAMMEN med at starte selvstændig faktisk

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)