Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til virksomhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Jeg er super ivrig efter at starte en virksomhed op. 
Det jeg mangler for at komme igang med min virksomhed er nogen som har forbindelser til gode og pålidelige leverandører 
det må meget gerne helst være en leverandør der kan engelsk, så det bliver lettere at kommunikere

Så hvis du har forbindelser i orden, så må du meget gerne tage kontakt til mig på 
Mail Vigofigo@live.dk

Mvh. Victor Haxgart

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du spilder folk tid men sådan et intet sigende indlæg - Skal vi gætte os til hvad det er for nogle leverandører du søger?

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor

Hvor gammel er du?

En god virksomhed kommer aldrig hvis det bare fordi du vil skabe en virksomhed uden nogle grund

En god virksomhed kommer hvis du laver noget du er god til også ansætter rundt omkring

Jeg synes du skal lave noget du er god til hvis du går meget op i græsplæner eksempler så lave noget hvor du får nogle græsplæner du kan slå

/Mathias

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Er 18 år gammel, jeg har primært tænkt at sælge Tøj, såsom T-shirts, Hættetrøje osv.
Så jeg leder efter en som har kontaker i orden, fordi har mødt personer som har sagt de har kunnet skaffe en, men så har de alligevel ikke en.

Jeg kan super godt lide tøj selv, og det produkt jeg primært har tænkt at sælge skal være et produkt der retter sig mod fyren eller måske pigen som gerne vil have en tætsiddende T-shirt eller sweatshirt på, så man kan vise at man træner og fylder trøjen helt ud. 

Har du evt. nogle kontaker til leverandører må du meget gerne skrive tilbage

Victor 

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej victor
Du skal være ekstremt god til marketing hvis du vil lave tøj virksomhed som alle andre

/Mathias

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Victor

Ring evt. til mig på 26848829 så kan vi tale om det - har en del erfaring med tøj produktion.

Michel

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)