Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hjælpe med at få facebook opslag vist på min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt ny i "computer verdenen" og er pt. i gang med at lave en hjemmeside til en kommende webshop.

den kan foreløbigt ses her www.missobling.dk

 

Det jeg i dag leger med er at få vist facebook og instagram opslag på siden samt integrerer likes imellem hjemmesiden og medierne?

Nogen der har tid til lidt support??

Det vil betyde ALVERDEN!!!!!!

De bedste hilsener fra Rie 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Der findes massevis af plug-ins til dette.

Prøv evt. at søg på "Facebook Feed" og "Instagram Feed" i Wordpress, hvor du søger plug-ins. Smile1

¶¶¶¶

Tilmeldt 26. Feb 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kasper.

Tak for hurtigt fif. Det vil jeg kigge på.

Pt har jeg hentet en plug in der hedder WP Socialilizer men jeg tror ikke jeg helt at jeg helt præcist har forstået hvad denne plugin gør. Det ligner umiddelbart at den man gøre så man kan gennem siden som favorit, eller dele min side med andre på facebook samt "like" , men det ser ud til at det er hjemmesiden man liker og ikke facebook siden??? eller hvad??

KH rie

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Miss Obling:

Kære Kasper.

Tak for hurtigt fif. Det vil jeg kigge på.

Pt har jeg hentet en plug in der hedder WP Socialilizer men jeg tror ikke jeg helt at jeg helt præcist har forstået hvad denne plugin gør. Det ligner umiddelbart at den man gøre så man kan gennem siden som favorit, eller dele min side med andre på facebook samt "like" , men det ser ud til at det er hjemmesiden man liker og ikke facebook siden??? eller hvad??

KH rie

Hej Rie,

Det lyder til du er en smule forvirret. Det er bare helt okay - haha!

Køb det her plugin til ca. 350 kr. Det har jeg brugt til flere af mine kunder og det virker bare.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Miss Obling:

Kære Kasper.

Tak for hurtigt fif. Det vil jeg kigge på.

Pt har jeg hentet en plug in der hedder WP Socialilizer men jeg tror ikke jeg helt at jeg helt præcist har forstået hvad denne plugin gør. Det ligner umiddelbart at den man gøre så man kan gennem siden som favorit, eller dele min side med andre på facebook samt "like" , men det ser ud til at det er hjemmesiden man liker og ikke facebook siden??? eller hvad??

KH rie

Hej Rie

WP Socializer er jeg ikke bekendt med.

Hvad jeg dog ved er, at "InstaGram Feed" og "Facebook Feed" kan gøre det for dig... gratis! Og super simpelt. 

Er der andet, så vil jeg gerne hjælpe. Det tager 2 min. i Wordpress... det gjorde det i hvert fald på mit site. Cool

Tilmeldt 26. Feb 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ihhh tak for din hjælp

ja jeg har også fået fjernet socializer det var vist ikke toppen :0)

Du kan se det jeg til nu har lavet på www.missobling.dk, måske er det helt forker mennnnn man skal jo starte et sted.

Mine næste problemer:

Jeg har fået lagt facebook feed ind, men kan det passe at den absolut skal være på alle mine sider når jeg kun vil have den på forsiden?

Kan man ikke regulere hvilke sider div widgets skal vises på el. er det bare generelt?

Hvordan får jeg google til at kunne "finde" min side hvis man skriver ´"miss Obling?" ????

Jeg sidder pt. og venter på at min Paypal konto skal åbne for så kan jeg opdaterer mit tema til "Panoramic Premium" og så kan det måske være at de ting jeg ikke synes jeg kan nu kan lade sig gøre?

Mange tak for din hjælp so fare.

KH rie

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Miss Obling:

Ihhh tak for din hjælp

ja jeg har også fået fjernet socializer det var vist ikke toppen :0)

Du kan se det jeg til nu har lavet på www.missobling.dk, måske er det helt forker mennnnn man skal jo starte et sted.

Mine næste problemer:

Jeg har fået lagt facebook feed ind, men kan det passe at den absolut skal være på alle mine sider når jeg kun vil have den på forsiden?

Kan man ikke regulere hvilke sider div widgets skal vises på el. er det bare generelt?

Hvordan får jeg google til at kunne "finde" min side hvis man skriver ´"miss Obling?" ????

Jeg sidder pt. og venter på at min Paypal konto skal åbne for så kan jeg opdaterer mit tema til "Panoramic Premium" og så kan det måske være at de ting jeg ikke synes jeg kan nu kan lade sig gøre?

Mange tak for din hjælp so fare.

KH rie

Hold da op... mange spørgsmål. Smile1

Grunden til, den vises overalt, er, at du har sat den i højre sidebar (widget), som vises på alle sider. Du kan ændre på dine sider under "sider" i Wordpress, hvor du kan vælge, om du vil have sidebar eller ej. Du kan også blot indsætte den på den forside uden at tilføje den på forsiden. Klik på din forside, rediger side og så sæt den ind der i stedet. 

Og mht. Google, så handler det om søgemaskineoptimering. Mikkel DeMib, ekspertblogger, har skrevet dette fremragende indlæghttp://www.amino.dk/blogs/mikkeldemib/archive/2017/03/02/seo-for-nybegyndere.aspx 

Få nogle links, som peger på din side. Og husk lige på, at hvis du vil have mere trafik, så er "miss Obling" måske ikke det bedste søgeord. Det er der ikke mange, der søger på. 

Med PayPal er jeg stået af - den må andre svare på. Jeg er ikke klog nok på det punkt. 

Tilmeldt 26. Feb 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Kasper!
Jeg synes nu nok du virker ret "klog" ;0)
Om end en hel del klogere end mig!!!
Jeg kan godt se det du siger med at jeg for hver side kan bestemmme om der skal være en sidebar el ej . Men det jeg troede man kunne var at have forskelligt indhold i sidebaner på de forskellige sider???

Kh rie

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Miss Obling:

Hej igen Kasper!
Jeg synes nu nok du virker ret "klog" ;0)
Om end en hel del klogere end mig!!!
Jeg kan godt se det du siger med at jeg for hver side kan bestemmme om der skal være en sidebar el ej . Men det jeg troede man kunne var at have forskelligt indhold i sidebaner på de forskellige sider???

Kh rie

Det kan du formentlig også. Under "widget" har du mulighed for at vælge div. sidebars; det har jeg i hvert fald, men jeg har også et andet theme. 

Alternativt kan du splitte din side op, så fx 15% af siden er ude til højre, hvori du her sætter de ting ind, du ønsker; så kan du vælge specifikt, hvordan hver side skal s ud. Får du den rette procentsats (altså det, der er den rigtige indholdsside, og det, der skal ligne sidebar) så er det en sidebar. Smile1

Sådan her har jeg fx gjort: http://ungeavisen.dk

Der er sidebar ca. midt på forsiden og ned samt unikke på hver post. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)