Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside kommer ikke frem i Google

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 11. Mar 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Feb 17
Indlæg ialt: 20
Fra  SMV Search Consult Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej du,

Hvad mener du med at du lige har lavet siden? Der kan godt gå tid før;

1. Google indekserer dig
2. Endnu mere tid og besøgende fra Google før Google kan tolke og anderkende dit navn som brand der bør prioriteres ift særlige søgninger (AdWords kan især hjælpe her)
3. Du får nok omtale og links diverse steder til at du overhovedet er med i konkurrencen om først side af resultater på Google

Du skal tænke på eksisterende sider der måske har mere og nogle måske bedre indhold end dig og derudover alle de "social signals" fra omtale med link, vurderinger på Yelp, TrustPilot, Google og Facebook m.m.
Det tager tid og indsats at gøre sig fortjent til side ét på Google.

Vil du gøre indsatsen men ikke helt får nok ud af det jeg har skrevet her, så ring eller skriv til mig - jeg tager gerne snakken med dig :-)

27630831
swp@searchconsult.dk

Tilmeldt 21. Feb 17
Indlæg ialt: 20
Fra  SMV Search Consult Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så glemte jeg lige: sørg for st opret og udfyld Google My Business profilen. Det giver enormt meget for en lokal virksomhed som din!

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Du mangler helt basale SEO ting på siden, bl.a.:

 - Meta titel

 - Meta beskrivelse

 - H1-H6 tekster

 - Mere tekst på siderne

 - Adresse på firmaet

Det var lidt du kunne starte med :)

Men ellers som Simon skriver, så tager det tid før Google finder dig, og hvis du ikke har de basale ting jeg har noteret herover på plads, så vil du aldrig opnå en god placering på google.

/Jesper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

der skal links til og der kun et til din sid ifølge dette her seo tool https://majestic.com

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.oroekloak.dk%2F&tab=desktop den er rød computer det skader din rank 

der ekstrem mange seo fejl på siden og din side er så lille det kan klart anbefales at vælge går over til wordpresses i stedet for , der er blandt seo fejl der ikke valgt om siden ikke skal pege på www og uden derved er der duplikat 2 ens sider, tjek her https://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering 

der er også nogle andre råd i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/278340.aspx#1732346 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen -Hvordan skulle WordPress hjælpe på det? - det kræver endnu mere viden for at lave SEO.

Nannasb - du skal starte med at læse Google vejledning her... og her...

Hvis du ikke vil bruge tid på at sætte dig ind i, hvad SEO er, vil jeg stærkt anbefale, at du får nogen til at lave det for Jer.

Jeg har også skrevet en let forstålig artikel om SEO optimering på min egen side

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Klint:

Hvordan skulle WordPress hjælpe på det? - det kræver endnu mere viden for at lave SEO

der findes også andre cms systemer uden så mange fejl din side har , din side har ekstrem mange grundlæggende seo fejl så det er vigtig at de fleste rettes .

hvad er wordpresses det er verdens mest brugt cms system der bruges og det er nemt og det er meget brugervenlig og da så mange bruger det , vil jeg mene det er det nemmest cms system at få hjælp i mange steder da mange kender dette her cms system .

hvis en anden kan hjælpe med rettelserne i nuværende side kan det være en løsning , men mit indtryk når jeg kigger på din side er det nemmest at lave en ny side .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikael christiansen - Din side ser ud til at være optimeret rigtig godt Yes. Men langt de fleste WordPress sider er SEO-mæssigt elendige. Dels fordi de ikke ved, hvad SEO er, og dels fordi WP kræver flere plugins for at få det med

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Her kan du se hvor du skal rette et par små-ting. Det er fra en side jeg selv sidder og leger med. Du kan rette titel og sidens SEO. Det er nok til at du bliver set på Google på et tidspunkt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Klint:

Mikael christiansen -Hvordan skulle WordPress hjælpe på det? - det kræver endnu mere viden for at lave SEO.

Nannasb - du skal starte med at læse Google vejledning her... og her...

Hvis du ikke vil bruge tid på at sætte dig ind i, hvad SEO er, vil jeg stærkt anbefale, at du får nogen til at lave det for Jer.

Jeg har også skrevet en let forstålig artikel om SEO optimering på min egen side

enig men der er masser af plug in der kan skade hastigheden , men det er også lave en side helt fra bunden af det er et stort arbejde og ham vil jeg vil kalde det lidt overgearet at koden fra bunden af en hjemmeside og hastighed er ikke alt at den ligger tæt ved tæt ved 100 skader altså ikke rank eksempelvis 92

wordpresses er et nem og brugervenligt CMS system  der er lavet 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)