Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan løser jeg dette i WP?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :)

Jeg har siden http://alfa-biluthyrning.com som ilfg. https://testmysite.thinkwithgoogle.com/ er ret sløv på mobil og desktop. Jeg kan se, at en af grundene er manglende caching på serveren, samt manglende minification af styles og scripts. Så er mit spørgsmål: findes der et, eller flere, plugins til WP som selv en lægmand kan installere? Min største bekymring er hvis noget går galt under installationen, og siden går ned og jeg ikke evner at reetablere den - så står jeg uden indtjening!

På forhånd tak. 

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

W3 total cache er et gratis plugin ... Der findes et hav af tutorials på youtube omkring opsætning osv. - Bare søg efter W3 total cache setup

WP Rocket Me er ikke et plugin jeg selv har erfaringer med, men har set det positivt omtalt op til flere gange herinde netop pga. des enkelthed. Dette er dog et plugin du skal købe..

Mht. din frygt for at få lukket hele dit site ned, så bør du for en sikkerhedsskyld foretage en backup af dit site hvis du skulle ende i den situation... Det burde ved hjælp af din backup være lige til at kunne genskabe dit site som det var før du legede med det :)

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Tak for dit svar. Ja, jeg har læst omkring de plugins du omtaler. Og de skriver da også alle sammen, at man skal tage backup af alt :) 

Hvis jeg skal tage backup af alt, er det så som flg.:

1) Hent alt på serveren via FTP

2) Hent en backup af databasen

Er jeg så dækket ind?

Tilmeldt 3. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg er bange for jeg ikke helt evner at se relevansen af dit indlæg!?

Fra København NV
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 159
Fra  Damgraphics.dk Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hov, det var squ der forkerte sted jeg postede det,
havde to indlæg åbnet på én gang, også fik jeg molivitten blandet sammen. ! Kan ikke engang slette nu, kan man kun kort tid efter posting.

Beklager mange gange!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)