Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook konkurrence-regler...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 30
Fra  Café Fjordglimt Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst og læst og læst mig gennem facebooks konkurrenceregler, men jeg kan simpelthen ikke finde et entydigt svar på om jeg må oprette en konkurrence til mit event...

Jeg holder et stort lagersalg med børnetøj og vil jo gerne have spredt budskabet... Mit spørgsmål er så: Må jeg lave en konkurrence, hvor jeg udlodder en præmie blandt alle dem, som har inviteret minimum 10 venner til denne event? Så skal de bare skrive i kommentarfeltet, hvor mange de har inviteret og er automatisk med i konkurrencen... Håber der sidder nogen derude, som er skarpe i konkurrencereglerne. 

PFT

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stine

Hvad tænker du at du får ud af det - udover flere kommentarer ( altså medmindre du mener at de skal tagge de personer de har inviteret) ?

Du må ikke bede folk om at tagge andre - det bliver spam..

Folk kan vel også blot skrive 5 -10 -20 , du aner ikke om det stemmer ..

En formulering man ofte ser er såsom " hvem vil du dele din xxx med " , men du må ikke kræve det for at deltage

Fra Roskilde
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 30
Fra  Café Fjordglimt Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen jeg vil jo gerne have det ud af det, at flere personer/mulige kunder, bliver opmærksomme på, at jeg holder lagersalg i den weekend.

Vi har en masse arbejde med at dele fysiske reklamer (flyers og plakater) ud, men tænker jeg kunne spare en masse ressourcer hvis man måtte bede folk om, at invitere deres venner til lagersalget. De gør det nemlig ikke, selvom jeg så pænt beder dem om det... Helt sikkert fordi de ikke gider bruge 2 min på det, når de ikke selv får noget ud af det. Måske ville de gerne bruge 2 min på det hvis der var mulighed for at vinde et sæt tøj til ungerne Wink

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg forstår dig godt - det er jo det vi alle ønsker, at komme rigtig bredt ud :)

Men det er ikke lovligt at forlange i forb. med en konkurrence.

Ikke desto mindre ses det jo konstant i forb. med konkurrencer " skriv her hvem du vil dele med osv. osv... )

Man kan prøve at pakke det lidt ind - og uden at gøre til et krav...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)