Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med Surftown hosting

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Håber der er nogen her, der er klogere på dette end mig.

Jeg har domænerne spare-grisen.dk, hus-raad.dk hostet hos Surftown. - jeg kan ikke komme ind på websiderne - de timer ud - jeg kan se på trafiktæller at der er trafik, men trægt, under halvdelen af normalt. Jeg kommer ikke selv igennem, sidder på en rimelig forbindelse, heller ikke på telefonen er der kontakt, har skiftet browser, computer osv.

Der har et par gange været hul igennem - omend kortvarigt. Jeg kan heller ikke komme igennem via mobil - og heller ikke FTP. Jeg har søgt på, hvilke andre domæner, der ligger på samme server - også der er en gal. 

Surftown siger, at der intet problem er, jeg skal prøve en anden forbindelse. Og der slutter de supportsagen, selvom jeg skriver videre. Kan der være andre ting - som jeg er herre over - der kan give dette problem. Det har stået på i flere timer, der er ikke mere kontakt med dem, de er overbevist om, at der ikke er noget problem.

Jeg har et webhotel mere hos Surftown, det kører fint....

Er der nogen, der ved mere om dette emne end jeg?

På forhånd tak -

Astrid

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser meget mystisk ud. Når jeg forsøger at gå på f.eks. http://hus-raad.dk/, får jeg en "Denne side kan ikke vises" uanset om jeg benytter IE, Chrome eller Firefox. Siden timer ud.

Forsøger jeg at se headers på siden via web-sniffer.net, får jeg headers + sidens indhold ret hurtigt.

Forsøger jeg at tilgå et billede på din side direkte, timer den også ud.

Jeg tænker umiddelbart at der må være noget galt med dit webhotel, for hvis det var din wp-installation, burde jeg stadig kunne tilgå en billedfil.

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se at billedet jeg forsøger at tilgå er spærret, sikkert med .htaccess.

Jeg ville nok prøve at tilgå siden med ftp, lave en sikkerhedskopi af alle index-filer samt .htaccess og så slette dem. Lav herefter en index.html med et par ord i og læg den op på webhotellet. Hvis du derefter kan gå ind på hjemmesiden, tyder det på wp-installationen ikke fungerer som den skal.

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, jeg mener også, det er webhotellet, ikke mindst fordi 3 sider (der er en mere) pludselig ikke fungerer. Jeg har ikke været inde og lave noget, der kan forårsage dette. Jeg kan ikke lægge noget op, desværre - heller ikke FTP adgang....

Mvh. ASTRID

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, jeg har desværre heller ikke mulighed for at tilgå den via FTP, heller ikke her er der hul igennem. KH. Astrid

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg vil da sige, at jeg er glad for, at andre kan se, at det ikke virker, det kunne Surftown desværre ikke - deres besked er (efter nedenstående har jeg skrevet igen og igen - de svarer ikke) :

"Hej,

Tak for din mail.

Der ser ikke ud til at være noget galt med din hjemmeside, kan du prøve at oprette forbindelse på et andet netwærk?

Hvis du har flere spørgsmål er du velkommen til at skrive.

Hav en god dag :)"

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 05:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan fint tilgå begge siderne.
Den ene er en anelse sløv til at indlæse men ellers kører de begge to

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 18. Dec 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Astrid

Jeg har nogenlunde samme problemer med Surftown i øjeblikket, men er dog ikke så hårdt ramt som dig. Mine sider timer også ud og gemmer ikke de ændringer jeg har lavet. Mine sider kan tilgås (og har nogenlunde samme trafik som normalt) og jeg kan også komme igennem via FTP, men det er i WP administrationspanelet den er gal.

Jeg er ret sikker på, at det er noget "udefra", da jeg har prøvet fra flere forskellige computere med god forbindelse på forskellige lokationer. Jeg har slettet cache, også i browseren (bare for en sikkerheds skyld) og naturligvis søgt på nettet om andre havde samme problem.

Jeg har kontaktet Surftown, der siger, at det ikke er deres problem, men en fejl i Wordpress. De har tilbudt mig at prøve at finde fejlen mod betaling (499 kr. + moms pr. påbegyndt time).

Lige pt. har jeg fem aktive domæner hos Surftown og den er gal på fire af dem.

Det kunne være spændende at høre om andre har samme problem med andre hostingudbydere eller om det er et problem hos Surftown.

Venlig hilsen Carsten

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Jeg har været på....ind imellem, men så forsvinder det igen. Jeg kan se på statistikken, at der er folk, der kommer igennem, dog langt færre end normalt - og jeg er ikke en af dem, desværre....

Fra Hasselager
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

Ja, her har du så muligvis en med samme problem

For mit vedkommende er det næppe wordpress - dels er installationerne ret nye, dels prøvede jeg, at lave en ny, ren installation via 1-click - det kunne jeg godt, men jeg kunne ikke komme ind på den. Har desuden fundet flere sider, der ligger på samme server - de har samme fejl - samtidigt med mine (der er oppe med kun engang imellem) - det ville kræve, at de også brugte wordpress og havde samme fejl.

Jeg har valgt at betale for telefonsupport, hvor langt det har bragt mig må vi se, lige nu er skifter de mig til en anden server - resultatet kan jeg dog først se om 48 timer....

KH. Astrid

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)