Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvordan ændre jeg i koderne på min webshop ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 4. Mar 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer! :) 

som overskriften lyder undre jeg mig over hvordan jeg ændre i koderne på min webshop. -hvordan gør jeg det? 

webshoppen er ved at blive lavet med prestashop hvor jeg bruger unoeuro som webhost. 

inde i unoeuro er der noget der hedder file management hvor man kan se filerne bag ens hjemmeside, men jeg kan simpelthen ikke finde den fil jeg ske l omskrive lidt for fx at gøre en box mindre på hjemmesiden eller skifte skriftfarven på en underoverskrift. 

håber i kan hjlælpe. Vh. Jacob 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Mar 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt :) tak! 

jeg har nu hentet modulet men hvordan sætter jeg det in på min side ? 

Tilmeldt 4. Mar 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

opdate.. jeg har fået det installeret men jeg står bare over for en tom hvis box jeg kan skrive css kode i, men hvordan hulen finder jeg ud af hvad der skal stå deri ? .. :/

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvad skyldes det valget faldt på Prestashop? I Shopify kan du gå i deres "Theme Customizer" og ændre alle de småting du nævner.

Jeg bruger selv Shopify hver dag - det er super. Hvis du vil blive i Prestashop, så opret en opgave i "Amino Freelancer".

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

phonebase:

opdate.. jeg har fået det installeret men jeg står bare over for en tom hvis box jeg kan skrive css kode i, men hvordan hulen finder jeg ud af hvad der skal stå deri ? .. :/

Det kommer an på hvad du skal have lavet om?

Hvis du har et link til din hjemmeside, og et konkret eksempel på hvad du gerne vil have lavet om, så er det lidt nemmere at hjælpe dig videre :)

Tilmeldt 4. Mar 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har benyttet unoeuros 1-click installation det virkede så nemt at gå til derfra. 

Kasper:

Hej,

Hvad skyldes det valget faldt på Prestashop? I Shopify kan du gå i deres "Theme Customizer" og ændre alle de småting du nævner.

Jeg bruger selv Shopify hver dag - det er super. Hvis du vil blive i Prestashop, så opret en opgave i "Amino Freelancer".

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 4. Mar 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

noget så simpelt som farven på baggrunden vil være en start :) 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Mar 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)