Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gennemgang af webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Som ny her og i gang med min første webshop ønsker jeg hjælp til gennemgang af webshop.

jeg er fortsat i opbygningsfasen men har valgt at bygge på bådudstyr til bådbranchen.

Jeg har valgt at differentiere mig i form af flere mærker i eget hus.

Jeg vil meget gerne hører om der skulle være en enkelt eller et par stykker som ville kigge forsiden efter i sømmene.

layout inspiration kunne være meget nyttigt.

det drejer sig om hjemmesiden

www.jlmarineshop.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Fedt du er kommet i gang - high-five. Jeg formoder ikke du har sat gang i det store millionsalg endnu. Men det kommer vel!

Jeg er selv en driftig iværksætter fra Varde, nær Esbjerg. Lige kort har jeg solgt i alt 4 virksomheder, hvoraf 3 af dem var webshops. I dag driver jeg så mit eget personlige web- og reklamebureau SEDIA. 

Et par kommentarer til siden
Overordnet set er siden slet ikke klar til at blive lanceret. Din side formoder ikke på nogen måde at skabe tryghed og tillid hos kunde, hvilket er alfa omega ved online handel. Førstehåndsindtrykket er ikke hverken kvalitet eller andet positivt. Det ligner mildt sagt noget fra 2005. 

For at være lidt konkret:
1. E-mail og telefon bør ikke gå ind i hinanden ved headeren.
2. "Søg" funktionen bør alignes ud til højre side.
3. Din kollektionsside på forsiden, hvor du viser dine produkter skal hellere være 2 eller 3 på række, idet CTA (tilføj til kurv) knappen er presset sammen, hvilket også gælder overskriften på produktet. Det ødelægger mønstret. 
4. Din footer er for stor og alt for sjusket. Mindre tekst og mere konkret.
5. Din produktsiden er fuldkommen hen i vejret:
- 5.1 Produktbilledet er alt for stort
- 5.2 CTA (tilføj til kurv) knappen er grå, lille og meget diskret
- 5.3 Ud fra erfaring fungerer det bedre med produktbilledet i venstre side og beskrivelse + CTA i højre side.

Min anbefaling
Uden at kende til dit budget, så synes jeg selv du skal gå videre med shoppen. Jeg vil godt kunne tage en masse penge for at kunne lave din shop. Men det tror jeg ikke, at du har klar til rent økonomisk når du er nystartet. Derfor synes jeg du skal besøge "Themeforest" og købe et tema, hvor du føler dig komfortabel i. Det koster ikke mere end 500 kr., og så er du OK kørende. 

PS. Hvis du booker en opringning på min hjemmeside, vil jeg gerne ringe dig op med noget mere konkret vejledning til hvordan du tager næste skridt og kommer videre i drømmen som webshopejer. 

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en ganske almindelig bådinteresseret person og finder siden noget rodet tekstmæssigt.

Noget står på dansk og noget står på engelsk og minsandten om ikke der både er vist nok italiensk m.v. når man kommer ind i BLOG.

Derudover hopper teksten på mange af produkterne som for eks. Bada ankerspil, Pulput, lås m.v., men det er i måske ikke færdige med endnu.

Det var bare en lægmands udtalelser.

Hilsen Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 7. Mar 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper!

Tusind tak for dit svar.

Siden er helt ny og slet slet ikke færdig.

Sidder og makker lidt med forsiden og rigtig fint at du vil tage dig tid til at kommentere lidt på sitet.

den er kun tilgængelig lige nu, da jeg ønsker at få styr på betalings systemet.

Kommer retur hvis jeg har yderligere spørgsmål!

vh Peter

Tilmeldt 7. Mar 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen!

Siden er helt ny og slet ikke færdig.

tusind tak for dine input, jeg vil tage det med videre.

vh Peter

Tilmeldt 19. Nov 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,
nu hvor du har valgt at differentiere dig i form af flere mærker, synes jeg det ville være oplagt at have en menu, hvor man kan sortere varerne efter mærke.
Derudover jeg vil anbefalde at du holder dig til ét sprog, da jeg både finder dansk, engelsk og latin tror jeg nok. Det forvirrer ikke blot kunden men skaber også en mistillid til din webshop. Hvis du har brug for hjælp til at skrive dine tekster/produktbeskrivelser, så er jeg meget interesseret i at hjælpe dig.
Du kan finde min email nederst på min profil. :-)

Med venlig hilsen
Thorvald Thorarensen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)