Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør til StartUp projekt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle amino'er.

Godt.. jeg arbejder lidt(meget) på et projekt, der skulle hjælpe Iværksættere og mindre virksomheder med nogle juridiske udfordringer. 
Ligesom vi har Dinero, der fokusere på mindre virksomhed indenfor økonomi, så er vi lidt i samme boldgade, bare indenfor det juridiske.

Da min partner, som var programmør måtte springe fra, står jeg lidt på bar bund igen, hvad angår selve udviklingen af systemet (Webapplikation).

Så nu spørg jeg de mange Guru'er herinde.
Er det mon muligt at finde studerende, der studere noget indenfor programmering, som vil være en del af et StartUp projekt. Da der nok skal komme ramaskrig i kommentarfelten, hvis jeg ikke er mere specifik, kommer det her. Jeg tænker primært en der har styr/flair for PHP og muligvis tilhørende frame-works som eksempelvis Laravel.

Der findes allerede ligende koncepter på markedet, vi differentiering os bare på eksempelvis målgruppe og få funktioner. Så idéen er delvis ny. Personlig har jeg styr på digital- forretningsudvikling, design og markedsføring. Har bare ikke den fornødende kapital til, at bede et bureau om at udvikle systemet for mig. Også derfor jeg gerne ville have fat i en studerende, der kunne tænkes sig at komme med i et StartUp projekt. Så tænker også man ville gøre dette, for at prøve kræfter med iværksætteri og synes dette er spænende. 

Igen, dette er bare et spørgsmål, hvor jeg ønsker lidt sparring til at starte med? 

Eller hvad tænker i er den bedste mulighed, for at få ført projektet ud i verden.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det bedste råd er nok at søge investorer til projektet, hvis du er sikker på det vil give afkast. Der er ikke nogen der gider og arbejde i flere måneder gratis, og den kvalitet du får hos studerende, vil ikke være nok pt. til at bære sådan et stort projekt.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 05:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren-Emil.

Jeg har tidligere hjulpet andre med simpel side til proof of concept til  online ydelser, for eksempel IdeaHunters.dk.

Normalt bør du være i stand til at vise, at du kan omsætte din idé uafhængigt af om du har en IT platform eller ej.

Du er velkommen til at kontakte mig.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 65
Fra  Airplay Music ApS Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren-Emil,

Jeg vil råde dig til at søge efter en senior-udvikler som teknisk partner. Teknologien bliver en afgørende faktor i dit projekt, så at satse på en studerende vil være et spil i lotteriet med meget dårlige odds. Et bureau er også et dårligt valg, dels er deres commitment kunne bundet op på hvad de bliver betalt for, og dels er deres kompetencer relativt beskedne på backend udvikling.

Vh Ulrik 

            

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)