Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en professionel WordPress hjemmeside i 2017 til KUN 2495 kr. (nedsat fra 8495 kr.)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 17
Indlæg ialt: 16
Fra  Webstyr IVS Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

En grundlæggende del af min kerneforretning er at hjælpe andre iværksættere med at vokse – at støtte dem i deres online indsats ved at udvikle og vedligeholde bruger- og mobilvenlige hjemmesider og webshops, at vejlede dem hen ad vejen om SEO, Adwords og Facebook og at stå altid til rådighed som sparringspartner om de forretningsmæssige udfordringer.

Jeg har besluttet mig at give 3 iværksættere muligheden for at få en professionel og mobilvenlig hjemmeside eller re-design af eksisterende hjemmeside til nedsat pris på 2495 kr. fra 8495 kr.

Tilbuddet indeholder:

  • Professionel og mobilvenlig hjemmeside, som tilgås optimalt på alle typer enheder.
  • Unikt design lavet med en premium template, som indgår i prisen.
  • Opsætning af op til 6 sider, inklusiv forside.
  • Søgemaskinevenlig hjemmeside samt tips om hvordan I kan skrive indholdet, så den rankes højest muligt i Google.
  • 1 års 10GB WordPress hosting hos mig, samt løbende manuelle opdateringer på systemet, temaerne og alle plugins – der holdes herudover 7 dages backup af alle filer, og der er gratis e-mails. Alt det indgå i prisen!
  • Ingen binding! I kan flytte til enhver tid til en anden udbyder. 

Logo kan tilkøbes for 795 kr. (nedsat fra 3900 kr.), hvor jeg laver to professionelle logo koncepter til dig, som du kan vælge imellem.

Jeg har bl.a. lavet for nylig logo og hjemmeside for to sønderjyske iværksættere, som I kan se nedenunder:

Deres udtalelse om vores samarbejde:

”Vi har været yderst tilfreds med samarbejdet omkring udfærdigelse af logo, samt design af vores hjemmeside. Petar arbejder professionelt, og vi har været glade for, at Petar også har fungeret som en vigtig sparringspartner på vores projekt. Vi kan varmt anbefale andre, at bruge Petar.”

Stefan og Helle, Aperci.dk

Regler om tilbuddet:

Tilbuddet gælder indtil den 17.03.2017

  • De 3 iværksættere, som vil vinde tilbuddet, udvælges ikke på først-til-mølle princip, men efter min egen vurdering. Jeg vil gerne hjælpe iværksættere eller små firmaer, og helst ikke lave personlige blogs uden planer om at udvikles til noget mere seriøst.
  • Du må gerne have eksisterende hjemmeside og få re-design til det.
  • Du skal have eget domæne og DNS webhotel – hvis du ikke har det, hjælper jeg dig med at bestille det (koster ca. 200 kr.)

For at deltage: send mig en kort beskrivelse om din ønskede hjemmeside og hvad den vil bruges til på e-mail pebi@webstyr.dk. Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Hilsner,

Petar Bivolarski

Webstyr IVS

https://webstyr.dk/

81 90 76 47

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)