Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan promoverer jeg min nye hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle - jeg er nu helt færdig med min webshop - det har været en sej kamp! 

Men: 

Jeres absolut BEDSTE råd til hvordan man så promoverer ens hjemmeside? Ved godt, at det ikke er noget, der sker fra den ene dag til den anden - men hvilke ting oplever i har bedste resultater? 

Tak på forhånd :) 

Fra Rødekro
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Meere ApS Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer rigtig meget an på hvilken branche det er?

De normale go-to marketings muligheder er jo bla. Facebook og Google AdWords.

Mvh. Christian

Meere.dk

Projektleder og udvikler hos Meere

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - det er tøj, jeg sælger - til piger :)

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville sætte mig ned og sætte mig i målgruppens hoved. Hvor agerer de piger som du ønsker at får trafik fra. Er det fra bestemte modeblogs, google, facebook eller ser de bestemte youtubere, som også har en interesse i tøj.

Jo mere specefik jo bedre. Det kommer også lidt an på hvilket tøj du sælger. For sælger du fine kjoler, så er det måske bestemte blogs om ville være meget relevant for dig.

Evt få lavet en facebook profil, hvor du kan komme i dialog med målgruppen og få skabt et navn. :)

 

Fra Rødekro
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Meere ApS Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Få lavet en facebook side. Få taget nogle gode billeder af tøjet, meget gerne på en model. Evt. lav en konkurrence på Facebook(husk at overholde deres regler).

Få sat remarketing op. Det vil sige at hvis en ser et af dine produkter på din webshop, så vil personen få reklamer for dette produkt. Dette er meget effektivt specielt ved tøj.

Lige præcis ved tøj er mulighederne uendelige. Der kan gøres rigtig mange forskellige ting. Det handler om at skille sig ud og blive husket. Lav noget crazy. Nu ved jeg ikke hvilken gruppe piger din målgruppe er, men hvis der fx er unge piger på en 16-25 år, så kunne du kontakte det lokale diskotek og få lavet en aftale om fri bar i 30 min hvis man havde tøj på fra din shop. Evt at man fik en koupon med en gratisk drink, eller noget helt andet. Dette ville være noget jeg ville huske.

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har lyst til en uforpligtende snak om hvad du lige præcis kan gøre.

Mvh. Christian

Projektleder og udvikler hos Meere

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian - er glad for din besked! 


Min shop ses her: https://dresstoimpress.dk
- Jeg tænker min målgruppe er bredere - sådan 16-50, og vil gerne ramme flest muligt. 

Jeg har pt kørt annoncer på facebook, og instagram, men er interesseret, hvis der er noget, der gav bedre resultater. 
Jeg har haft 3 salg, og har været åben i ca. 1 1/2 uge. 

Hvad angår det du nævner, "remarketing" - hvordan fungerer det lige? :) 

God aften! 
Mvh Cathrine 

Tilmeldt 27. Dec 15
Indlæg ialt: 24
Fra  Cortzen Digital Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende shop! Jeg har lige startet mit eget marketing bureau op, og har måske nogle sider til promovering, der kan have interesse.

Fra Rødekro
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Meere ApS Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cathrine,

Først og fremmest så tilykke med de 3 første salg. Det er jo dem det hele starter ved.

Og i øvrigt rigtig flot shop.

Jeg vil gerne forklare mere om remarketing helt gratis og uforpligtende. Også hvordan du selv kan komme i gang med det.

Kan du sende mig en mail på christian@meere.dk eller ringe på 60641765?
Så kan vi lige snakke sammen omkring det.

Mvh. Christian

Projektleder og udvikler hos Meere

Tilmeldt 21. Feb 17
Indlæg ialt: 20
Fra  SMV Search Consult Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cathkc,

Du bør helt klart starte med Google Adwords og mere specifikt bruge Google Shopping Ads.

Facebook og Instagram er push medier, især for en nystartet forretning. Du betaler for eksponering, alternativt kvaliteten af eksponeringer (CPC) overfor en målgruppe som du antager eller håber på er interesseret - men du fanger dem ikke, når de har et behov nødvendigvis.

Hvis du sætter Google Shopping Ads op (se screenshot nedenfor), så har du mulighed for at få vist din varer præcist når der sidder en med behovet for at finde den. Her betaler du udelukkende per klik, men det er nogle lave klikpriser set i fohold til hvor ofte folk køber efter at have gået via en shopping ad.

Den klare fordel er at du får vist et billede, lidt beskrivelse samt prisen på varen direkte i søgeresultaterne, så hvis udseendet, pris eller beskrivelse klart afviger fra søgerens ønsker, så klikkes der ikke og du betaler ikke :-)

Remarketing er først relevant, når du har minimum 1.000 besøgende per 30 dage og er bedst egnet til besøgende der fx. har lagt en vare i kurven men ikke færdiggjort købet. Så kan man få dem tilbage uden at starte forfra i markedsføringen ;-)

Vil du have en snak om det, så skriver eller ringer du bare til mig på 27630831 // swp@searchconsult.dk 

Fra Rødekro
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Meere ApS Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis som Simon skriver så er remarketing rigtig relavant til lige præcis at fange de brugere der lægger noget i kurven, men ikke afslutter deres køb.

Google Shopping er et rigtig fedt og spændende værktøj som helt sikkert er hver at tjekke ud og ekperimenterer med.

Det vigtigste er bare at du holder styr på dine annoncer. Hen af vejen finder du ud af hvad det koster dig at få en kunde, altså hvor mange penge du skal bruge på adwords før du får en ordre. Dette er en vigtig ting at have styr på, og man vil jo gerne have det så lavt som muligt.

Splittest dine annoncer og se hvad der virker bedst for dig. I starten har du nok brug for noget eksponering som Facebook og Instagram kan tilbyde. Her kommer du ud direkte på brugernes startsider, og med nogle lækre billeder så lægger de mærke til dig.

Mvh. Christian

Projektleder og udvikler hos Meere

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)