Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv feedback på mit nye webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Jønsson
Tilmeldt 5. Mar 17
Indlæg ialt: 4
Fra  Ditnyeur.dk Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 


Jeg er ved at være færdig med min webshop, som skal åbne her om en måneds tid. Webshoppen sælger ure.

www.ditnyeur.dk Kodeord: sheclu

Mineprodukttekster er ved at blive lavet, så det hele kommer til at spille på dansk. :-)

Men håber i vil give den lidt feedback.. Så den kan blive endnu bedre..

Med Venlig Hilsen

Kenneth Jønsson

Ditnyeur.dk 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Den virker ret ufærdig, så det er lidt svært at give feedback. Checkud flowet er disabled, faviconet er en bil :)

Zoom funktionen på produktbilleder er noget off. Det er ikke det indikerede udsnit af billedet som bilver vist hos mig i Chrome.

Der er en masse som mangler at blive oversat, og nogle af teksterne er formuleret ret sjovt. Har man valgt DKK som valuta giver dette ingen mening: "Ditnyeur.dk behandler alle ordrer i DKK. Mens indholdet i din indkøbskurv aktuelt vises i DKK, du vil i betalingen bruge DKK på det mest aktuelle valutakurs."

Så jeg ville helt fjerne den boks hvis kunden har valg DKK som valuta.

Har jeg valgt EUR som valuta vises prisen i Kr på kategorisiden.

I handelsbetingelserne står der at fragt uden omdeling er gratis. På forsiden står der gratis fragt ved køb over 500 kr.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Jønsson
Tilmeldt 5. Mar 17
Indlæg ialt: 4
Fra  Ditnyeur.dk Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej PashminaWear

Tak for dit feedback, så er det godt der er over en måned til at den åbner så jeg kan nå at rette alt det du nævner.. Der er ved at blive lavet en aftale med epay, vedr. betaling. Den skulle gerne være oppe næste uge..

Hvad synes du om designet generelt..??

MV

KJ

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis man bare kigger på shoppens billeder og design, virker det faktisk ret fint. MEN din postbil med forskellige fragt restriktioner virker negativ. Grønland og Færørerne ved godt at de ikke får gratis fragt. Og hvis jeg skulle komme med en anden ting, så er menuen KATEGORIER lidt malplaceret. Det virker som om at forsiden skal lave alle de flotte animationer, og så skal kunden selv finde hoved og hale i resten.

Dine animationer sælger ikke. Det gør dine varer og menuerne der henviser til dem, så menuerne skal være mere fremme.

Alt det andet med ting der ikke virker er godt beskrevet af de andre kloge hoveder. Men det er en flot side med potentiale. Vend endelig tilbage når siden er helt klar. Så skal vi nok finde lidt der kan optimeres. Men som sagt... flot arbejde.

//Lars

Fra Jønsson
Tilmeldt 5. Mar 17
Indlæg ialt: 4
Fra  Ditnyeur.dk Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Tak for dit feedback.. Postbillen på slideren kommer væk.. Der kommer til at være noget andet istedet.. Blandandet noget vedr. åbningslag..

Hvad mener du med kategorierne.. Vil hellere have at der kommer lidt uremenuer frem når du kører musen henover den?? Eller hvordan

MV

KJ

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin shop, flot og overskueligt layout, held og lykke med den :)

Et par input:

First impression ifht. indholdet på shoppen: Jeg vil helt klart ændre slide fra en Postnord lastbil til et ur: det er plads #1 på shoppen.

Skriv mere om dig selv på Om Ditnyeur.dk siden og læg et billede ind af dig selv, det bliver mere personligt og troværdigt.

Cookiewarning fylder for meget i toppen af siden - på små skærme virkelig meget.

I menu på mobil vises Kategorier som om der er udersider, men de er ikke tilgængelige.

Den røde og grønne farve, er meget dominerende på siden...jeg synes umiddelbart det tager fokus fra urene, især på de øverste billeder på forsiden, som er sort/hvide.

Fra Jønsson
Tilmeldt 5. Mar 17
Indlæg ialt: 4
Fra  Ditnyeur.dk Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Tak for din feedback..

Post Bilen kommer væk.. Det og der kommer et ur.. Urene kommer til at være med farver og det gør alle vores billeder..

Jeg må lige kigge på den bjælke som kommer op med cookies, da den selvfølgelig ikke skal være dominerende 

Jeg skal have kigget på mobil visningen endnu engang kan jeg hører.. Og dette skal selvfølgelig også fikset..

KJ

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)