Jeg har hermed brug for hjælp til oprettelse af drift- og likviditetsbudgettering.
Jeg er helt nystartet og benytter dropshipping. Jeg har intet varelager grundet dropshipping og har kun udgifter til webshop og regnskabsprogram. Mine fremtidsplaner er dog at opkøbe lager når jeg begynder at få nogle kunder i butikken.
Er der nogen der har en idé til hvordan det skal fremføres?
Jeg er opmærksom på de øvrige udgifter, men der er ikke så mange.
Mht. arbejdslokale i hjemmet - har jeg forstået det sådan, at det SKAL være et separat værelse der ikke bliver benyttet til andet en i virksomhedens øjemed - der må samtidig ikke være egne møbler og der skal yderligere være drift i virksomheden i sådan et omfang at SKAT nærmest anser det som et fuldtidsarbejde?
Jeg udarbejdet et driftsbudget og likviditetsbudget - Jeg kunne dog godt bruge nogle erfarne øjne der kiggede på det - såfremt i havde modet?
Mht. arbejdslokale i hjemmet - har jeg forstået det sådan, at det SKAL være et separat værelse der ikke bliver benyttet til andet en i virksomhedens øjemed - der må samtidig ikke være egne møbler og der skal yderligere være drift i virksomheden i sådan et omfang at SKAT nærmest anser det som et fuldtidsarbejde?