Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

produktion af muslibar

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 8. Dec 16
Indlæg ialt: 39
Fra  Firmaet af 2020 charlottenlund Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mig og min ven er igang med at prøve at få vores muslibar i produkton. vi ville gerne finde en fabrik som kan producere max. 500 styk med emballage. der skal ikke være nogle tilsætningsstoffer i. har i nogle forslag med fabrikker der kan producere det til en overkommelig pris? hvad tror i ca man skal skyde ind i sådan en virksomhed uden hjemmeside og lager? 

Mvh Tobias.

18 årig iværksætter.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Umiddelbart vil jeg sige, at 500 stk. ikke er meget for at starte en produktion; det vil højst sandsynligt kræve EN DEL overtalelse, hvis du skal lande den. Men du kan producere det selv, hvis det er nogenlunde overkommeligt. Det skal produceres i et fødevaregodkendt køkken, og flere andre regler skal overholdes, men det finder du mere om på fødevarestyrelsens hjemmeside. Smile1

Mht. indskud, så start da med at find ud af, hvad det koster jer at producere; de variable omkostninger. Overvej herefter, om I skal have købt noget andet; fx udstyr, investering i markedsføring eller andet. Umiddelbart kan I vel komme udemærket igang for 10.000,-, hvis I vil starte småt ud. 

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias.

Umiddelbart er en produktion på 500 ikke noget jeg tror du kan få en fabrik til. Men måske i kan låne er industri køkken eller kantine, i en weekend også selv producere.

Men som tidligere skrevet skal du være opmærksom på at dit køkken skal være fødevare godkendt, når du vil sælge din vare.

Hvor henne i landet er i?
Men prøv at se om i ikke kan låne et køkken i en weekend, som er godkendt.

Hvad gør i med forme og emballage?

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)