Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan generere jeg salg til min e-commerce/dropshipping webshop - Fitness niche

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere.

Jeg og min kæreste står over for en udfordring hvor vi ikke kan bunde. Da vi har prøvet med forskellig services igennem outsourcing for a generere mere organisk SEO traffik, bygget backlinks, samt benyttet facebook ads til at målrette os til brugerne, har det ikke givet pote endnu for at slå igennem med bare ét salg. Jeg er ikke sikker på om der er noget som jeg har overset, eller gør forkert siden der er ingen som køber?. 

Denne niche baseret e-commerce/dropshipping hedder Nansfitness

Har I nogle forslag til hvad der kan optimeres, må I meget gerne skrive en besked :)!.

Med venlig hilsen,

Max.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Max

Henvender i jer til danske kunder eller til hele EU/Verden?

Forudsat at i kun henvender jer til danske kunder, så ville jeg nok have lavet shoppen på dansk, eller ihvertfald muligheden for at vælge mellem sprog. Det er ihvertfald hvad jeg kom til at tænke på, men det var så også allerførste tanke da siden blev loadet.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dertil så er det utrolig begrænset med kontaktoplysninger - kunne kun finde en mail og det er på ingen måde nok. Dertil så ville jeg som potentiel kunde stå af ved det her:

og flygte efter at have læst det her:

for mig at se, så henvender jeres shop sig slet ikke til danske kunder, og formentlig ikke til kunder indenfor EU.

En anbefaling, hvis i vil have kunder i Danmark er:

- Lav siden på dansk

- Skaf nogle leverandører indenfor EU og benyt kun disse, hvorved i ikke pålægger kunden told og moms

- Dropshipping fra Kina og udenfor EU fungerer bare ikke

 

Fra Risskov
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 83
Fra  360 Marketing Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo fint nok at der er lavet lidt SEO, lidt backlinks og Facebook ads. 

Men skyder i bare lidt i blinde, eller er der lavet en søgeordsanalyse, persona analyse, content marketing strategi osv? I en branche som jeres hvor i henvender jer til hele EU er der utrolig meget konkurrence, og man opnår ikke succes ved at skyde lidt markedsføring af hist og her. Det er vigtigt der er en klar strategi.... 

Jeg har selv arbejdet indenfor branchen i en periode. Du må hellere end gerne smide en PB hvis du vil have lidt råd med på vejen....

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Da lige nu henvender vi os til kunder internationalt, så betyder det ikke så meget, men jeg takker lige for inputtet, og har tilrettet det på siden. Lige nu så er marketing strategien at vi prøver at generere salg igennem amazon affiliate program samt nogle underleverandører som vi har fundet. Hvis du har nogle råd til hvad der kunne være bedre, kunne det være fedt at høre :).

Ha' en fortsat god aften.

Mvh. Max

Fra Søborg
Tilmeldt 15. Aug 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Please, overvej at fjerne den der timer der tæller ned. Det er jo snyd og humbuk. Og den fungerer jo totalt utilregneligt.  

2. Personligt synes jeg ikke det giver super meget mening at i sælger fitness udstyr, og jeres instagram ligner en personlig Instagram profil med (går jeg ud fra) billeder af din kæreste. Men der er ingen billeder af at hun bruger udstyret i sælger. Der er altså ingen sammenhæng med Instagram profilen og dét i sælger. Det gør mig som besøgende forvirret og nok lidt skeptisk. Få nogle af produkterne med billeder da. Det er mere troværdigt. 

3. Jeres Yoga quiz virker suspekt. Ville ikke ture at besvare spørgsmålene.

4. Irriterende at man bliver redirected til Amazone for at købe produktet.

Overordnet er der ikke rigtig sammenhæng med hjemmesiden. Nu køber jeg heller ikke fitness udstryr og slet ikke online, så jeg er bestemt ikke jeres målgruppe. Men jeg ville desværre aldrig købe det hos jer.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil.

1. Timeren virker fint som den skal da der kommer nye produkter på siden hver dag, så den skifter mellem de forskellige tilbud.

2. Det er lidt svært når det er et API kald fra et instagram feed, således at hun ikke står med nogle af produkterne selv. Tag også i betragtningen af det er en dropshipping / e-commerce forretning.

3. Denne quiz er et affiliate link.

4. Igen, det er en dropshipping forretning.

Mvh. Max

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)