Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du lave en side som denne, gerne i shopify?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 21:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Er der nogle her der kan lave en side ala dette: https://www.fiftythree.com/pencil

Det drejer sig om en webshop, som kun skal sælge et produkt og som skal have nogle af de samme funktioner som denne side. Blandt andet "fold ud" versionen af "blyanten"

Lad mig høre fra jer.

Ung iværksætter med store drømme

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 22:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marc,

Jeg arbejder hver dag i Shopify. Typisk med nye Shopify shops, som jeg selv står for at bygge fuldkommen fra bunden af. 

Alle funktioner er muligt at lave. Shopify sætter ikke som sådan nogle begrænsninger. De har bare et andet kodesprog (.liquid) og dvs., at bl.a HTML / CSS skal kodes videre over i .liquid. Men som du selv nævner med blyanten, så er det ikke en begrænsning Shopify har. Det ER muligt Wink

Hiv fat i mig via min hjemmeside, så vil jeg med glæde tage en snak med dig omkring hvad du skal bruge osv.

PS. Jeg har kontor i Varde. Du bor i Esbjerg og er mere end velkommen til at komme forbi!

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 06:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)