Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - søger råd og kritik!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en lille virksomhed der sælger stålplader til tag og væg.. Hjemmesiden er stadig i sin beta version, men tænkte jeg alligevel ville høre om der var nogle gode råd og tips her inde Smile

På forhånd tak
Se vores hjemmeside her:
https://www.profiltech.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Generelt for hele siden

Designet hænger ikke særlig godt sammen med det moderne og brugervenlige 2017 design. Det er klart, at der er forskellige former for præferencer hos forbrugeren til brugervenlighed i forhold til branche mm., men der er helt klare linjer for hvad den almene forbruger forventer af en hjemmeside i dag - og dertil følger jeres beta version ikke særlig godt med.

Som udgangspunkt vil jeg sige, at siden er meget 2009-2010 agtig. Der bliver brugt nogle sjove ikoner og teksten i bl.a. boksen (øverst på forsiden) går helt ud til siderne, hvilket giver et skævt indtryk. 

Derudover synes jeg også, at du skal gemme de små finurlige detaljer væk med bl.a. tekst og billeder som flyver ind fra højre og venstre.

Du kan se lidt grafisk på hvad jeg bl.a. mener kan forbedre siden relativt hurtigt (små rettelser): https://www.dropbox.com/sh/xh0d1wcs6xn7exx/AAB0E6NKgS-LkqcJtK1PF87fa?dl=0

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg har lavet en lille video gennemgang af jeres webshop. Hvor jeg kigger på forskellige detaljer.

Jeg kommer med nogle tip til, hvordan i kan gøre siden mere brugervenlig.

Her er linket til gennemgang af din webshop.


">https://www.youtube.com/watch?v=25ZCevdcsqA

Moms

Kan se i viser priser uden moms?

Er jeres virksomhed en B2B virksomhed eller sælger i også til direkte til slutkunderne?

Der er nogle regler omkring moms - hvordan i viser produkter med eller uden moms.


Det kan John Hannover fortælle jeg alt om...

God arbejdslyst!!


René

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kørte lige en test fra Analyzeme.dk

Den siger blandt andet dette:

Robots.Txt Teknisk opsætning - Ranking

Fejl! - Du har ikke opsat en robots.txt fil

Dit website opfylder ikke vores anbefalet krav for Robot.txt-fil.

Vi har ved gennemgang af dit website’s forside konkluderet, at dit website ikke gør brug af en Robot.txt-fil.

Lav text-HTML ratioSEO opsætning - Keyword

Du har IKKE bestået dette punkt i analysen!

Om dette punkt

Din tekst til HTML forhold angiver mængden af ​​faktiske tekst, du har på dit website i forhold til mængden af ​​kode.
Denne advarsel udløses, når din tekst til HTML er 10% eller under.

Søgemaskiner er begyndt at fokusere på sider, der indeholder mere indhold.
Det er derfor en højere tekst til HTML forholde betyder, at din side har en bedre chance for at få en god placering i søgeresultaterne.
Mindre kode øger dit websites hastighed samtidig med det hjælper på dine placeringer.
Det hjælper også søgemaskinernes robotter med at gennemgå dit website hurtigere.

Du har ikke bestået dette punkt da du kun har: 0% Tekstindhold vi anbefaler som minimum 10% tekstindhold på dit website

Dit website opfylder ikke vores minimums krav for Redirect opsætning.

Vi har ved gennemgang af dit websites forside konkluderet, at dit website ikke redirecter dine brugere korrekt.

Forklaring:

  • Redirect 1
    http://profiltech.dk
    HTTP/1.1 301 Moved Permanently
  • Redirect 2
    http://www.profiltech.dk/
    HTTP/1.1 301 Moved Permanently
  • Redirect 3
    https://www.profiltech.dk/
    HTTP/1.1 301 Moved Permanently

Redirect count: 2


Dette viser vejen, som webbrowsere og søgemaskinecrawlere følger for at komme frem til dit website.

Den modtagne svar kode fortæller søgemaskinerne, hvor indholdet hører til.

Vær meget opmærksom på URLer, som ikke fører nogen steder hen og sikrer samtidig at indhold, som er flyttet permanent gør brug af svar koden 301 moved permanently, så søgemaskinerne ved, hvilken URL den skal indekserer.

Vi anbefaler, at du ikke gør brug af mere end 1 redirect. Ved brug af mere ind 1 redirect, fører du googles crawler på en længere rejse for at finde dit indhold, samtidig med at du taber link juice.

Facebook Integration Teknisk opsætning - Branding

Fejl! - Din hjemmeside er ikke integreret med Facebook

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeres hjemmeside ser meget gammel dags ud, derfor bør i optimere denne, så den rammer 2017 stilen. 
I bør lægge et billede op af jer selv på "om os" siden, da dette skaber troværdighed.
Derudover mener jeg, at i skal droppe den flyvende tekst og billederne. 

Der er en lille stavefejl i jeres dropdown menu, hvor i har skrevet dokomenter. 

Rigtig god weekend :)

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden bærer lidt for meget præg af at være lavet på WIX - smarte detaljer er ikke "up to date"

Og der ser ikke ud til at være H1 og H2 tags, hvilket absolut ikke er godt for SEO - placeringer på Google og andre søgemaskiner

Fra Klint WebDesign

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes i har lavet en flot hjemmeside. Den er nem at navigere rundt på og man hurtigt får et overblik over hvad det er i tilbyder.

Det eneste som jeg bider mærke i er jeres anmeldelse i toppen af siden, dem synes jeg godt siden kunne være foruden.

og som niels siger skal i nok tage et kig på jeres H-tags. I har 6 h1 tags på jeres forside og der er flere af jeres undersider der ikke har noget h1 tag. Hold jer til 1 h1 tag per side. 

Tilmeldt 3. Mar 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Fruen & Kokken i Brovst- Mad ud af huset Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Nu er jeg ret ny herinde, og må erkende at jeg bestemt ikke er en haj til alt det hjemmeside halløj som er den dag idag.

 Kan huske tilbage i 2000 var det lidt nemmere, med noget simpelt html også havde man faktisk en side :).

Men har selv startet min egen virksomhed op, og skulle bruge en hjemmeside som jeg selv kunne opdatere og redigere hen af vejen.

Så jeg ikke skulle bruge flere 1000 kr på et firma til dette.

Og her faldt valget på surftown, fordi de har en webdesigner edit. og denne må jeg sige er lige til og gå til, er da sikker på at der findes andre med lignende design. 

Men så er du sikker på den lever op til alle krav, og derimod er klar til mobil enheder osv.

Jeg synes din hjemmeside er lidt old school og se på, men er ret sikker på den sender det budskab du gerne ville havde,


Mvh peter.

[Signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Din nye hjemmeside er fin at se på og lever fint op til de forskellige krav om visning

Men .........................

De grundlæggende forudsætninger på den der webdesigner er ngenlunde acceptable, men dit resultat svarer til, at jeg skulle lave gastronomisk oplevelse , den kunne let ende med kun at blive en visuel oplevelse, hvor alt for mange smags nuancer mangler - og så er det jo ikke ret meget værd.

Det samme gælder desværre din hjemmeside - den ser rigtig fin ud, men indholdet er for tyndt - alt for lidt pr. side og enkelte sider stort set kun billeder, og der mangler stort set ALT, som er væsentligt for SEO - Søgemaskine optimering.

Hvis jeg får brug for en gastronomisk oplevelse, skal jeg helt sikkert have hjælp. Hvis du vil have en hjemmeside, som kan gøre noget for din forretning, skal du helt sikkert også have hjælp.

Gør det, som du er god til - og få hjælp til det andet.

Jeg har sendt en mail med en begrænset analyse.

Tilmeldt 2. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for respons Yes

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)