Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke kodesprog bruger bilbasen.dk eller dba ??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen,

Jeg vil lave en hjemmeside hvor andre kan gå ind og sælge brugte ting. Jeg behøver ikke kommentare på min idê men mere, hvilke kodesprog dba eller bilbasen er lavet i, for så skal jeg igang med at lære netop det.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tro du kan lave en kopi af DBA med PHP, men at ville lære sproget selv og håbe du bliver i stand til at lave det selv, der er altså at skyde gråspurve med kanoner.

1) Du vil sikkert få et bedre produkt hvis du tager et arbejde og sparer penge sammen til en programmør.

2) Du kan hvis du vil, købe en kopi af DBA konceptet på engelsk for næsten ingen penge, der er måske en anden der kan hjælpe med navnet på konceptstilen?

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du skal bruge er et user side crud + et login Det burde du nemt kunne udvikle i django python.
Men så vidt Jeg ved så er DBA og bilbasen udviklet i c#. Men det er ej heller selve programmerings sproget der er interessant men mere de sql kald du skal have lavet for at kunne køre sådan et system.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

bilbasen er udviklet i .net men kan i princippet udvikles i alle dynamiske sprog..

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe fedt så havde jeg ret ☺

Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor genopfinde den den dybe tallerken når der allerede findes masser af måder at gøre dette på.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke mig der koder og udvikler men scanboat.com er ligeledes lavet i .net og vi håndterer også rigtig mange produkter/detaljer (det er så brugte både og bådudstyr der er relateret til det maritime vi arbejder med), Vi benytter mssql som db.

Men .... er det ikke muligt via en sides kildekode meget let at se, hvilket sprog en side er opbygget i?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige hurtigt tjekket kildekoden på deres genereret HTML.

Det er ASPX, altså ASP .NET. 

Mit gæt er at backenden er skrevet i C# og at databasen der ligger bagved med ret stor sandsynlighed er en MSSQL database (da dette er meget typisk for ASPX sider)

Derudover gør de brug af en del Javascript på frontenden.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)