Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cloudløsning til virksomhed?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 15
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

I forbindelse med opstart af virksomhed har jeg brug for en god cloud løsning. Meningen med denne er, at vores medarbejdere skal have adgang til visse mapper og lægge tingene tilgængelige for hinanden. Det skal være muligt at låse mapper for forskellige personer. 

Jeg har selv tænkt på DropBox.

Nogle der kan hjælpe?

Venlige hilsener.. 

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal bare være obs på at mange af udbyderne (google drive/onedrive/etc) ikke tilbyder nogen backup på deres cloudløsninger. Sletter du filen er den væk. Nu ved jeg ikke med office 365 business essentials men jeg så det ikke som en "feature" på det link du sendte. :)

Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det være "cloud" hvor andre bestemmer ? Alternativt kan du selv installere NextCloud på en nas, virtuel server eller måske webhotel...sidste er ikke optimal.

Du kan få vps med 100gb til næsten ingen penge. Klienter til de fleste os og devices.

Som admin styrer du selv rettighederne på alle mapper via webinterface og backup kan du gøre på filsystem niveau.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)