Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændrede vilkår for brug af gratis Pacsoft til Postnord pakker - andre der har fået?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg idag loggede ind på Pacsoft blev jeg mødt af disse ændrede vilkår, jeg skulle godkende for at kunne anvende Pacsoft uden at betale for det:

" ACCEPT AF OPDATEREDE VILKÅR


Jeg har på virksomhedens vegne læst og accepterer hermed forretningsbetingelserne
for Pacsoft Online
. Pacsoft Online er endvidere reguleret af virksomhedens Kundeaftale med Post Danmark Logistik A/S og/eller PostNord Logistics A/S.

Særligt om samtykke til markedsføring

Pacsoft Online levereres til Post Danmark A/S af Unifaun AB. Pacsoft Online stilles gratis til rådighed for Post Danmarks kunder på betingelse af, at brugeren giver samtykke til, at Unifaun AB må kontakte brugeren/brugerne elektronisk og telefonisk med henblik på markedsføring af produkter og ydelser relateret til Pacsoft Online, bookinger og administration samt i forbindelse med kampagner events og konkurrencer fra Unifaun AB.

Ønsker brugeren ikke at give samtykke til markedsføring, kan brugeren som alternativ til den gratis version af Pacsoft Online i stedet mod betaling benytte det tilsvarende produkt Unifaun Online.

Hvis du har spørgsmål til dette så kan du kontakte vores IT support på 70 21 80 73 
 
 
 
 Jeg godkender vilkårene for Pacsoft Online.
 
 Jeg godkender ikke vilkårene for Pacsoft Online"
Er det bare mig, der synes det ikke er ok at "presse" markedsføring ned i halsen af folk på den måde?
De bedste mandagshilsner
Pernille

www.santashop.dk

Tilmeldt 18. Nov 16
Indlæg ialt: 68
Fra  GeareXperten Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pacsoft er træls at arbejde med og derfor vi kun bruger https://www.pakkelabels.dk/ da det er meget nemmere, at have med at gøre. Men meget offensivt, at lave sådan nogle nye vilkår.

Find alt fra gear, outdoor og all in one vr briller på GeareXperten.dk 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)