Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er skarpe i en prototype i plast?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er.. 

Har som så mange gange før fået en ide, forskellen fra denne og de andre, er at jeg faktisk synes det er en god ide, som løser en reel problemstilling.

Har besluttet mig for, at prøve denne ide af og se om andre synes, at det er ligeså smart som jeg selv.  

Jeg har bygget en hurtig 1:1 model eller rettere meget hurtig - for lige som, at få det ud af hovedet og gå at kigge på den, for evt. at udvikle den ydeligere.

Da jeg ikke kan støbe plast hjemme i garagen, har jeg lavet den foreløbig i træ. Dog behøver jeg en prototype i plast da den skal kunne tåle vand - Nu kommer mit spørgsmål så;

Hvem er dygtige til at lave en model i plast udfra billeder, tanker, en meget hjemmebygget model. Da jeg desværre ikke besidder de store tegnefærdigheder eller de store ingeniør-færdigheder  - Eller skal jeg have fat i en der kan lave en 3D-tegning først..  

Håber at høre fra jer..

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at få den 3D printet?

Du bør nok fortælle mere om emnet før folk kan vide om de kan hjælpe dig...

Men ellers kan du jo give din model en gang gulvlak så den bliver vandtæt.

Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja 3d-printet kunne absolut være en mulighed, emnet målet ca. L50xB35xH10 .  Ved ikke om denne størrelse kan printes, eller måske opdeles i 2 dele og efterfølgende sættes sammen. 

Den med Gulvlak var også en mulighed - Havde jeg ikke selv tænkt på - Tak.. ;)

Fra Odense, Danmark / Xiamen, Kina
Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 05:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi kan sagtens hjaelpe dig med baade 3D tegning og prototype fremstilling.

Vi har egen fabrik i Kina og derfor kan ogsaa hjaelpe dig med masseproduktionen. 

Skriv en PM eller en mail som du finder i mit signatur.

Med Venlig Hilsen

Grand Sourcing

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)