Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er NY og har brug for HJÆLP til at vælge den rette hjemmeside???

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 26. Feb 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg langt om længe besluttet mig for at tage springet!!!

Og nu skriver jeg det "højt" for ALLER FØRSTE GANG :0)

Jeg er 34 år og arbejder egentligt til dagligt i børne- og ungdomspsykiatrien men har nu valgt at lytte til den drøm og det drive der hele tiden har ligget inde i mig. Så nu gør jeg det FANDME!!!

Jeg vil åbne en webshop med tøj i "prinsesse-boheme stil".... Altså lækkert boheme tøj i sarte støvede farver og masser af blonder, palietter, perler og sten. Tanken er at have jeg foruden vil lave et mindre show room der er åbent 1-2 gange ugentlig hvor tøjet også kan ses fysisk.

Men nu er spørgsmålet bare .................................

1) hvilken udbyder af hjemme sider bør jeg vælge når jeg godt kunne tænke mig at den skal være følgende:

- let for mig at redigerer og holde ved lige når den først er i gang

- nem at uploade billeder af div tøj artikler

- webshop med betaling via konto overførsel el mobilepay

- lagerstyring så folk kun kan bestille de antal af hver vare som der er tilbage.

- HELST IKKE VERDENS DYTESTE!!!!

 

Håber nogen vil hjælpe mig.....

 

Kærligst Rie

 

 

 

 

 

 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rie,

Jeg vil gerne tilbyde dig en halv times gratis sparring omkring valg af platform, udbyder og strategi - er du interesseret, så send mig dit nummer i en privat besked, så ringer jeg i løbet af eftermiddagen.

Jakob

Tilmeldt 22. Jan 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Min IT ven Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har en udmærket løsning til dig. Kontakt mig på mail shakir.m.shaker@gmail.com så kan vi lige skrives ved! :)

Med venlig hilsen 

Shakir M. Shaker

Tilmeldt 26. Apr 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville godt kunne anbefale følgende hjemmeside: bigcartel.com

Jeg har set nogle design osv. og af hvad jeg ved af burde det være nemt at designe selv/redigere. Priserne burde også være til at overkomme :))

 

Tilmeldt 17. Feb 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rie

Jeg startede min egen virksomhed i August måned, det meste af tiden er desværre ikke gået med at køre en webshops, tiden har mest af alt været brugt på at samle viden og afprøve den. De fleste kommuner (hvis ikke alle) har programmer til at hjælpe iværksættere, de kaldes ofte væksthuse og derigennem kan du få informationer, støtte osv.. Hvis du vil igang med din forretning hurtigst muligt og bedst muligt, så vil jeg anbefale at du kontakter din kommune eller kigger på kommunens hjemmeside og får fundet frem til deres iværksætter program(mer).

Jeg har købt et par webhoteller (det er her dit website er uploadet) hos UnoEuro.com og købte også mine domæner via dem. Jeg har været ganske tilfreds med dem som udbyder, men der er mange andre danske web hosts man kan bruge, der er dog nogle områder man skal være opmærksom på, f.eks. hvor meget data må kører gennem dit website om måneden, nogle web hosts accepterer kun en begrænset mængde datatransport, andre web hosts tilbyder ubegrænset. Man skal tænke over hvad sit webhotel skal bruges til f.eks. har en random personlig hjemmeside sjældent brug for lige så meget datatransport som en aktiv webshop.

Du kan finde web hosts som tilbyder webhotel + domæne + webshop. Jeg kan ikke mindes at have fundet en dansk web host som også tilbyder en webshop uden at det koster en del mere.

Da min udbyder UnoEuro ikke tilbyder en webshop har jeg brugt nogle MEGET nemme og gode løsninger. Jeg har afprøvet en masse forskellige platforme som kan bruges til at bygge webshops, de 2 som var lettest at lære og samtidig også de letteste at bruge er: WordPress og Shopify:

- WordPress (<-Gratis):

WordPress er en platform der bruges til nemt og hurtigt at bygge websites. Platformen downloades på WordPress.com og uploades på dit webhotel, der er gode og nemme brugsanvisninger til hvordan det installeres efter at have uploadet platformen - det er egentlig bare at man skal gå til en bestemt hjemmeside adresse hvor at installationen kører fra og så sætte det igang.

Vælger du UnoEuro så bliver det endnu lettere da de har et 1-click system hvor man gennem dem nemt kan installere WordPress eller andre websites-bygningsplatforme.

Gennem WordPress tilføjede jeg et webshop plugin kaldet WooCommerce (<-Også Gratis), dette plugin giver din webshop alle de funktioner du efterspørger, jeg vil tro at mobilepay skal tilføjes ved siden af (kontakt evt. Danske Bank for at høre).

WooCommerce giver dig mulighed for overførsel til din bankkonto, og det giver dig også nemt mulighed for at bruge PayPal som betalingsfunktion hvor igennem kunden også kan betale med sit hævekort hvis kunden altså har en PayPal konto på PayPal.com (PayPal kræver en lille betaling pr. salg).

*WordPress Bruges i dag til at styre millioner af websites både hjemmesider og webshops.

*WooCommerce benyttes af mange webshops verden over. Der findes også andre betalingssystemer til WordPress, men da jeg kan ikke anbefale nogen da jeg ikke har afprøvet dem.

*PayPal er det betalingssystem vi bruger når vi handler på f.eks. Ebay.com.

- Shopify (<-Koster penge, men tilbyder gratis prøveperiode):

Shopify er også en platform til bygning og styring af mange webshops verden over, via platformen man nemt bygge en webshop, men Shopify kræver også en betaling pr. salg og tilføjer du PayPal som betalingsfunktion så skal du betale til begge steder.

Platformen kan findes på Shopify.com, hvor der masser af vejledninger til installation og opstart af webshoppen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

SSL certifikat bør du få opsat til din webshop når den er lavet, nogle web hosts tilbyder certifikatet som en del af webhotellet hos andre er det tilkøb, men et godt sted at få det fra er billigssl.dk og derefter selv uploade det til dit webhotel, der findes forskellige SSL certifikater, men den billigste på billigssl.dk vil være god nok.

Kigger du på adresselinjen på amino.dk, så kan du se en cirkel med et i indeni, det betyder ifølge Google at siden ikke er sikker, klikker du på den kommer det frem som en besked - amino.dk er selvfølgelig ikke en usikker side, men det er sådan Google viser det. Har man SSL certifikat får man grøn skrift i starten af adresselinjen se f.eks. jysk.dk. Dette kan have stor betydning for om kunden har lyst til at købe eller ej.

Hvis du har brug for hjælp med det kan du finde en hulens masse informationer om WordPress og Shopify på nettet eller i deres egne forums, især WordPress har en stor mængde informationer til rådighed. Det er også muligt at kontakte dem direkte for hjælp.

Her var lidt info til dig om det jeg har fundet frem til som billigt og nemt, er der noget du vil vide mere om så bare spørg og så vil jeg se om det er noget jeg kender til :)

Hilsen

Ottobroeker.com

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nemmehjemmesider.dk
Webshop kr.189.00
Nem og simpel startershop for mennesker uden erfaring.

Smartweb noget dyrere mere avanceret

Begge med super support og meget hjælpsomme

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej Rie

 

Som det første bliver jeg nødt til at mane forestilling til jorden om at Woocommerce ikke koster penge.

 

Hvis vi kigger over et helt år, med support og brugte timer foran computeren. Så er jeg sikker på det i sidste ende koster stort set det samme som Weebio, Shopify og ja mange af de andre systemer.

Jeg har arbejdet både med Shopify, smartweb, Weebio og Woocommerce:

Brugervenlighed

Woocommerce og smartweb er ikke de mest brugervenlige - selv om du kan udføre mange opgaver - vil det være svært og tidskrævende at få en shop online.

Som ser professionel ud, uden du skal forbi en webdesigner (det koster penge) Det vil også være tilfældet med fx. Shoporama. Alle de systemer har fordele og ulemper.

Ingen af dem dårlige - det er profesionelle systemer ...Absolut... med rigtigt mange succesfuld webshops..

Kan du kode!!

Der er mange opgaver som kræver at du kan kode. Det betyder at du skal enten lære eller betale en anden til at gøre det....

Jeg tror du skal gøre er at kaste dig ud i at afprøve de webshop systemer der er på markedet.

Hop ikke på det billigste eller dyreste. Test Test Test...

Du kunne starte med:

 

  • Weebio.dk
  • Wocommerce (Du skal have en server)
  • Shopify.com
  • Smartweb.dk
  • Shoporama.com

 

Selv arbejder jeg med Weebio.dk men om det er nogen for dig, synes jeg selv du skulle afprøve Weebio...

Du kan gratis oprette en testshop 2 uger prøvetid

">Her kan du se en introduktionsvideo:

Weebio har fuld support, 

Du kan booke en gratis gennemgang..

Mit bedste råd!!

Mit bedste råd - afprøv det du planlægger at bruge mange timer på de næste mange mange år..Big Smile

At vælge webshop løsning er lidt ligesom en livslang partner.. Lad ikke andre vælge for dig...Wink

God arbejdslyst!!

René

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rie 

Tillykke med din nye tilværelse som iværksætter :-) 

Vi har lavet en hjemmeside som henvender til iværksættere og mindre erhvervsdrivende. (Læs: www.erhvervshjemmesider.dk/hjemmeside

Din nye hjemmeside udarbejdes i WordPress CMS, hvorigennem du let selv kan redigere i indholdet efterfølgende. Hvis du ønsker webshop, så kan du implementerer WooCommerce webshop-modul. Her til kan du benytte en af de gængse betalingsløsninger. 

Hiv gerne fat i mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. telefon 70 40 40 50. Så kan vi tage en nærmere dialog omkring dine mulighder. 

Tilmeldt 26. Feb 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Jacob
Tusinde tak for din sparring igår det var meget givtigt!
Jeg har nu truffet beslutningen at benytte UNOEURO både som domæne og webhotel udbyder;0)

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Miss Obling:

Kære Jacob
Tusinde tak for din sparring igår det var meget givtigt!
Jeg har nu truffet beslutningen at benytte UNOEURO både som domæne og webhotel udbyder;0)

Kære Rie,

Det var da så lidt - jeg er glad for, at du kunne bruge det :)

Du har mit nummer, hvis du får brug for mere hjælp :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)