Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til min første facebook konkurrence, for en helt ny virksomhed

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Mit-It IVS Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Iværksættere !
Jeg og min gode ven, har startet en lille IT-Support virksomhed som hedder Mit-IT. Vi vil ud over rampen i morgen (søndag d. 26/2-17) og syntes det kunne være sjovt at få gjort ordentligt. 

Så vi har tænkt os at lave en konkurrence på facebook. Jeg skal blankt indrømme at min viden om facebook markedsføring er begrænset, markedsføring generelt har jeg mere føling med. 

Vi har pt. en hjemmeside: www.mit-it.dk og en facebook side https://www.facebook.com/MitIT.dk/ 
PT. er vores logo et stort rødt : ? - Da vores konkurrence skal hjælpe os med at bestemme vores logo. Vi har tre forskellige logoer,  som man kan stemme på ved at like og/eller kommentere. 

Målet er at skaffe så mange, relevant personer på vores side, simpel brand awareness. Som vi senere kan give små computer fifs og tricks til. 

Nu kommer mit spørgsmål så: Hvordan dælan får vi skudt det her bedst igang? Og hvad er helt essentielt at huske?
Jeg har læst om boost funktion, både godt og skidt. 

Jeg har læst om annonce på facebook - Men vi vil som udgangspunkt gerne vente med en kampagne, og se hvad vi kan få gratis (lean start up)

Vi tager imod alle råd og også kritik, hvis i falder over noget som er helt i skoven :) Mange tak til alle som vil bruge lidt kostbar tid på to grønne iværksættere :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er overvejelser i skal gøre jer inden i kaster jer ud i facebook markedsføring.

I skal finde ud af hvem der er jeres målgruppe. Alder, køn, geografi osv.

Når i starter fra scratch, så kan man gøre to ting. Den første som du siger med en konkurrence og den anden med kvalitets indlæg.

Jeg hælder mere til kvalitets indlæg og så få kastet de indlæg ud til jeres målgruppe og få nogle følgere, som interesserer sig for det samme.

Konkurrencen, hiver måske nogle folk til, måske sket ingen.
For nylig var jeg fx med i en konkurrence hvor der var 10 andre med ;) så det er ikke altid lige godt.

Det Jeg ville gøre, var at skrive nogle kvalitets blogindlæg, lave nogle forskellige facebook annoncer såsom brand, klik til website (husk at få Puttet facebook pixel ind på siden) med forskellige billeder, forskellige målgrupper for at se hvad der virker bedst, og når I har fundet jer en mindre følger skare som er aktive, kan i lave en konkurrence :)



http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 6
Fra  Mit-It IVS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Super gode råd :) 
Det bliver gennemgnasket :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)