Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent til modetilbehør (prototype) - søger råd

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-venner.

Jeg skal i gang med et projekt hvor jeg har brug for en prototype producent og/eller bare en almindelig producent til modetilbehør indenfor textil (vanter) - Jeg har svært ved at finde noget som helst på nettet, så jeg vil høre hvad jeres råd er til at finde en god og billig (men hellere god kvalitet end billig) producent? og vil I råde mig til at gøre det med en agent indover?

Jeg håber I har nogle erfaringer I vil dele med mig (:

Hilsen Arvee

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arvee,

Det kan jeg skære hurtigt ud for dig :-)

Du vil gerne have kvalitet til en skarp pris.
I det tilfælde, så skal du skære alle de led fra du kan, hvilket vil sige, at du selv skal ud og have fat i virksomheden som producere den varer du søger.
Tager du agenter med indover, så er det nogen som har været i marken i flere år og har gode kontakter, og de tager også prisen for at give dig adgang til at få produceret - igennem dem - så du får på intet tidspunkt oplyst navnet på producenten, medmindre du vil betale et beløb for det.

Da jeg selv startede indenfor branchen, så hentede jeg selv nogen priser ned fra diverse producenter og mellemled, og kunne hurtigt se, at jeg selv skulle ud og grave i jorden, for at kunne få de priser jeg søgte, og samme tid for at kunne være med som ny spiller på markedet.
Det har taget mig måneder (for ikke at sige år) for at finde nogen som kunne levere alt hvad jeg søgte, og det har jeg fundet idag - et par tusinde kroner fattigere, men det har været det hele værd.

Du skal derfor tage stilling til hvad du selv vil have.
Jeg kan anbefale dig at søge på fx. ALIBABA - her opretter du en bruger, og opretter et oplæg med hvad du søger helt konkret, og hvad dine beregning af med pris og udspecificere hvilket land(e) du ønsker at handle dine varer fra.

Håber det kunne være behjælpelig :-)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)