Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Negletekniker uddannelse

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ønsker at uddanne til negletekniker men har ikke et større økonomisk overskud til at annoncere i diverse aviser. Jeg har søgt via nettet for eventuelle websites hvor det er muligt. Men indtil videre er det ikke rigtigt lykkedes mig at få elever.

Det er en udmærket måde at supplere sin indtægt på som evt. studerende.

Har nogen herinde gode ideer? jeg tager imod med glæde.

Mange hilsener Maria

www.nailcraft.dk 

 

 

Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søgte på nettet for at finde et sted jeg kunne blive uddannet som negletekniker, og faldte over din annonce her. Vil du stadig uddanne elever?

 

Sine

Fra Kbh
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sine..

Ja det kan du tro jeg gerne vil.:0)

Du er meget velkommen til at kontakte mig.

Jeg har sendt dig en mail.

Mvh. Maria/Nailcraft...

Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Kæresten overvejer et sådan kursus for at starte lidt hobby forretning op i midtjylland.

Vi har bare et par spørgsmål inden vi smider penge efter det og sender hende til KBH (jubiiii,,,, så får jeg "fri" i flere dage)

Hvor er du udannet?

For hun en form for certifikat efter endt kursus?

Det handler ikke om at overleve. Det handler om at leve..!
Fra Kbh
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 03:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa:0)

Det lyder da som en god idé:0)

Hehe... Jamen jeg er uddannet her i københavn hos dem der hedder Akzent Direct.

Jeg blev uddannet for ca. 6 år siden og har lave negle lige siden, så besluttede jeg mig for omkring et år siden at nu ville jeg også uddanne andre i det samme:0)

Ja det gør hun, det foregår sådan at når din kæreste kommer, så modtager hun et startkit og en uddanneles håndbog og når så hun har bestået kurset så modtager hun et certificeret diplom fra mig om at hun har taget uddannelsen som negletekniker hos Nailcraft.

I er også meget velkomne til at kigge på min hjemmeside der står alt inde under uddannelser, der er også et "link" så i kan se hvad der er i startkittet:0)

Hvis det er, så har jeg også et tilbud til dem der kommer langvejsfra:0) Det går ud på at hvis de er min. tre på et hold, kommer jeg gerne til dem, uanset hvor i landet, lige pånær bornholm:0)

Men alt det står også på hjemmesiden..

Håber i fik svar ellers skriver i bare til mig igen:0)

Go´ nat:0)

Mvh. Maria.

www.nailcraft.dk

Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Jeg lader det gå videre.

Så må hun selv tage den herfra.

Det handler ikke om at overleve. Det handler om at leve..!
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 215
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

 Vi laver også negle i vores skønhedsklinikker. Negle er en svær branche at overleve i, hvis man kører det hvidt som os og ikke kører det mørkegråt som mange af vores konkurrenter, og ansætter folk med kontrakt til en anstændig løn. Jeg lover dig at konkurrencen er benhård, fordi det er nemt at starte en neglebiks og de fleste hurtigt kan lære at sætte negle på til husbehov.

Faktisk så svært at vi nok dropper neglene i løbet af de næste par måneder, selv om vores faste negletekniker er en af de bedste og hurtigste i landet.  Der findes en række mere eller mindre kendte neglefirmaer, jeg sidder ikke selv med neglene, men ved vi bruger Creatives og certificerer personalet i det. Det er de bedste, men også nogen af de dyreste produkter på markedet. Så kig jer for, når I vælger det sted, hvor hun  skal læres op. Et diplom er kun noget værd, hvis nogen vil ansætte en på diplomet eller at kunderne i al fald synes det er godt.

Med venlig hilsen Kaffedrikkeren. Erfaring med etablering af 4 små virksomheder, heraf to eksport. Er en realistisk kritisk optimist. Oplyser navn ved seriøse henvendelser.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror I skal ud til uddannelsesdage i folkeskoler og gymnasier.

I skal snakke med studievejlederene på skolerne, og på folkeskolerne kan I evt. tilbyde at de kan komme en uge i erhvervspraktik. i skal lave noget brochuremateriale der ligger udenfor sturdievejlederens kontor. der er mange flere der læser dem end I aner.. når man venter på studievejlederen eller når man snakker fremtid med sin studievejleder...

I kan også tilmelde jer AOF hvor man kan komme på et endagskursus hos jer for en pris. så kan de snuse til det, og se om det er noget de er interesserede i at arbejde med på længere sigt. I kan lave reklamer til bybussen... der er rigtig mange muligheder... :)

 

Jeg håber det er brugbart, det er bare et par af de ideer jeg har.

Tilmeldt 19. Apr 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej. jeg kommer fra odense ville høre om du ville udanne mig.. hvor meget koster det ved dig?

Fra Kbh
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (18 indlæg)