Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et gratis tip

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej guys and girls :-)

Jeg ved at nogen af jer leder med lys og lygte efter nye linkmuligheder, så jeg vil da lige dele en mulighed med jer.

I kan tilmelde jer hos CSR-Mærket - det er et lignende koncept som MiljøvenligPakning bare med CSR istedet.

Hvis I andre har nogen gode linkmuligheder, må I meget gerne dele dem i denne tråd :-D

God dag til jer alle.


Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, man kan få et link på mit website (Pt. DR 46 - Going up ;)) via et længere indlæg - Selvfølgelig mod betaling.
Hvis man afholder en konkurrence, kan man få gratis trafik oven i købet ;)

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan også få niche-relevante links fra udenlandske sider mod et godt gæste indlæg.

Eks. kunne man søge på site:.com write for us + "niche" eks. hvis min niche er slik

så kunne jeg skrive følgende på Google.

site:.com write for us + candy, submit content + candy, submit news + candy, blog for us + candy, osv....

 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogle gode idéer til hvordan jeg vil kunne få gode danske relevante links til mit site? :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne lave konkurrencer i samarbejde med folk der blogger. Få dem til at skrive et indlæg om det og wupti :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Har du nogle tips til hvor jeg kunne finde disse samarbejder? For ja, det vil jo klart være interessant..

Jeg har netop lavet et opslag i gruppen "Danske Bloggere" på Facebook hvor jeg er tilmeldt.

De større blogs vil jo have penge for det...

Jeg vil gerne ud i et samarbejde med forskellige bloggere, hvor jeg kan levere trafik til dem - Evt. et par links i form af linkbuilding mod at de skriver et indlæg om min side eller laver et aktivt link i et nyere eksisterende give-away blogindlæg...


Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine,

Har du eventuelt et direkte link? :) En hurtig søgning på Google gav nemlig umiddelbart ikke noget?

Vh,
Caspar

Fra Risskov
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 83
Fra  360 Marketing Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter en del søgen rundtomkring fandt jeg csr-maerket.dk. Tror det er den der er tale om her. 

Men det er vist ikke meget der er gjort ud af SEO hvis den ikke engang kan findes ved at søge på "CSR-Mærket"

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Odense
Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)