Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger portugisisk producent af sengetøj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Som overskriften antyder søger jeg en pålidelig producent af sengetøj og lagner i Portugal. Det portugisiske tekstil Marked er fyldt med forskellige producenter i varierende kvalitet og jeg føler derfor, at jeg leder efter nålen i høstakken. Jeg vil ikke gå på kompromis med kvaliteten og derudover skal virksomheden være stærke i kommunikation, da det som oftest er der, hvor fejlene opstår. Producenten skal være villig til, at producere i relativt små mængder.

Er der en som kender til en god producent, der kan levere på ovenstående krav, vil jeg værdsætte henvisningen. Desuden søger jeg en sparringspartner/agent med stor erfaring indenfor producering af tekstiler i Portugal - gerne specifik erfaring med producering af sengetøj. Jeg betaler naturligvis for samtalen, hvis den rette kandidat melder sig på banen.

Mvh. 

Fra Aarhus N
Tilmeldt 1. Aug 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er simpelthen nødt til at spørge:

Hvorfor dælen skal det være fra Portugal? Jeg læste det hele igennem to gange for at se om jeg overså noget.

Noget bestemt portugisisk tøj du skal bruge? et bestemt mærke? :) 

Spørger fordi jeg er nysgerrig, for der er jo mange andre producenter af sengetøj over hele verden. :)

Tilmeldt 20. Feb 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle jeg måske have uddybet.

Det skyldes at mange af de eksisterende brands som producerer kvalitetssengetøj, får det produceret i Portugal. Ligeledes er det lettere at holde styr på produktionen i Portugal og sikre, at der er gode vilkår. Jeg har desuden læst mig frem til, at mange producenterne i Portugal er gode til kommunikation.

Findes den perfekte producent et andet sted, ja så er jeg selvfølgelig åben for at kigge andre steder hen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du skal nok ikke regne med at nogen her vil oplyse en potentiel konkurrent, om hvem de bruger som leverandør - det er altså ikke noget man skilter med. 

Der er mange muligheder for at finde portugisiske producenter.  Et godt bud kunne være at finde en portugisisk  brancheforening indenfor tekstilproduktion / bolig tekstiler, de vil normalt kunne hjælpe med en medlemsliste.

Tag på fagmesse en international fagmesse.  eller brug messe katalog på messen hjemmeside.

søg i indkøbsguides som kompass.

Få hjælp af handelsafdelingen på den portugisiske ambassade. 

 

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan være behjælpelig med et firma i Pakistan :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)