Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidder fast i udvikling af wordpress hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at lave en hjemmeside i wordpress.

Har prøvet lidt forskellige temaer, blande andet twenty sixteen, har også prøvet temaet chosen, hvilket jeg tror jeg ender med, jeg har tænkt at købe Pro udgaven istedet for den gratis udgave.

Vil høre om der er nogle herinde der har lavet en hjemmeside i det tema, eller kender en side lavet med det tema.

Eller findes der måske en metode man kan søge efter hjemmesider lavet i et specielt tema.

Savner lidt inspiration, syntes det er lidt svært at se det samlede billede af siden. Hvilke farver skal der sættes sammen osv.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristian, 

Jeg vil anbefale, at du køber et tema, da der blot er flere muligheder her, kontra et gratis tema. 

Hvis du smider mig en mail på ehj@grafikr.dk, så vil jeg hjertens gerne rådgive og hjælpe dig med at komme i mål. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

magne tak for svar

erik og simon.

kunne godt tænkes jeg lige sender jeg en mail, og håber i kan give mig et par gode råd.

kender nogle af jer til temaet chosen pro.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vælg et theme der har lidt tid på bagen og som bliver opdateret og udviklet på..

Der findes rigtig mange, men hav fokus på et theme der er bygget til mobil og hurtig hastighed da det er de vigtigste parametre de næste par år.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)