Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man have et ekstra "firma" på ens CVR nummer ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et enkeltmandsfirma med CVR nummer hvor jeg sælger sengetøj og er registreret som webshop. Jeg har nu mulighed for at køre lidt som chauffør med pakker ved siden af, men tænker om det kan køres sammen med mit nuværende firmas regnskab, eller om der skal oprettes et helt nyt enkeltmandsfirma+cvr nummer til dette formål ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John.

Det kunne godt være jeg skulle skaffe mig et SE nummer, og så køre et momsregnskab ved siden af mit CVR nummer.

Er det korrekt forstået, at har jeg feks 10.000 kr i overskud på mit SE-nummer og 90.000 kr i overskud på mit CVR-nummer, så oplyser jeg blot til skat at jeg har et samlet overskud på 100.000 kr ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:

Tak John.

Det kunne godt være jeg skulle skaffe mig et SE nummer, og så køre et momsregnskab ved siden af mit CVR nummer.

Er det korrekt forstået, at har jeg feks 10.000 kr i overskud på mit SE-nummer og 90.000 kr i overskud på mit CVR-nummer, så oplyser jeg blot til skat at jeg har et samlet overskud på 100.000 kr ?

- Kim -

ja du har kun en (udvidet) selvangivelse til skat - men to momsindberetninger med alt jeg ved

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)