Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshops udbyder, skal starte en webshop?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Vil starte en webshop men er helt på bar bund. Har ideen og et design(eksempel) i mit hoved og domænet og et webhotel og har prøvet mig lidt frem selv men det virker for useriøst så er kommet frem til at jeg vil finde et webbureau/webmaster der opbygger webshops i wordpress (har hørt det skulle være lige til at få sat op med betalingsløsninger og dinero-pro m.m) eller noget lignende evt. hvad der kan anbefales. skal bare være nemt for mig at tilføje produkter, tjekke ordre, se lagerstatus m.m.

Hjemmesiden skal være enkel og nem og navigere rundt i. og være brugervenlig og skrevet på dansk.

skal kun sælge få produkter (mulighed for selv at tilføje/fjerne produkter) evt. senere hen flere produkter dog max. 50-100.

skal kunne sættes op med dinero-pro regnskabsprogam eller lignende.

skal kunne tag imod betalings kort som VISA, Mastercard og evt også dankort og mobilepay.

Du/i skal kunne tilbyde support efterfølgende.

jeg er i opstartsfasen og derfor skal det helst ikke koste for meget, har ikke produkterne hjemme endnu og har ej heller reg. min virksomhed hos SKAT, men jeg er klar til det. vil gerne bare ha bygget min shop først.

håber der er nogle der kan være behjælpelige eller komme med gode råd.

Mvh

Anders K.

 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

I første omgang vil jeg gerne sige, at min kalender desværre er fuldt booket - ellers ville jeg godt have lavet din shop for en "iværksættervenlig pris". Men hvis du booker en "opringning" på min hjemmeside, så vil jeg ualmindelig gerne sætte tid af til at snakke med dig, så du selv kan tage skridtet videre.

Altså hvis du booker en "opringning" via min hjemmeside, så vejleder jeg dig til at komme videre - kvit og frit!

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

vil jeg gøre. ;)

mvh

anders

Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

tusind tak for dit svar, ærgeligt du er fuldt booket, har prøvet mig frem selv men er gået i stå og har brug for en proffesionel.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg læser dit indlæg med STOR interessse! :-) 

Årsagen til dette er at vi netop har lavet en webshop-løsning til iværksætteren/den mindre erhvervsdrivende, som ønsker at have en professionel og komplet webshop, men samtidig ikke ønsker at smide en større formue for etableringen. 

Vi udarbejder vores kunders webshop i det meget populære WordPress CMS, baseret på WooCommerce webshopmodul. Herigennem har vi mulighed for at udarbejde en komplet løsning, hvor du selv kan tage kontrollen efter lanceringen. Endvidere kan vi designe den til netop dine produkter, målgruppe og koncept. 

Da WordPress er open soruce, så kan de fleste integrationer lader sig gøre. Dinero har eksempelvis lavet en integration, som kan benyttes igennem deres pro-abbonnement. Endvidere har du også frit valgt mellem alle de gængse betalingsløsninger. 

Du kan læse mere omkring vores webshop-løsning her: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop 

Endvidere kan du læse mere om valgfri efterfølgende vedligeholdelse/support her: www.erhvervshjemmesider.dk/vedligeholdelse 

Til sidst kan du se referencer her: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Slå på tråden 70 40 40 50, eller smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk. Så kan vi tage en konkret dialog omkring dine videre muligheder :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Anders,

Du er som sagt mere end velkommen til at booke en "opringning" - så vil jeg med glæde vejlede dig til hvad du skal gøre / ikke skal gøre. For i branchen kan du virkelig blive taget på røven - det har jeg desværre kunder som har prøvet.

Jeg glæder mig til at snakke med dig.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra København
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Cloudify.biz Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt Torben fra Webfronten flere gange, og han er super god. Sig jeg har sendt dig - og han vil give dig en "iværksætter-venligØ pris. 

http://www.webfronten.dk/

Lige nu bruger jeg nogle i Indien, fordi jeg skulle bruge noget avanceret cross platform.

Men der er masser af gode folk - der kan det du behøver.

All the best. 

PM hvis du vil sludre om det - med en der har været der mange gange, og ikke har nogle interesser i læsningen. 

Fra København
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Cloudify.biz Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

torben@webfronten.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Anderskk:
jeg er i opstartsfasen og derfor skal det helst ikke koste for meget,

Hej Anders

Til valg af betalingsløsning vil jeg klart anbefale dig at vælge Clearhaus som indløser, hvorigennem du kan tage imod betalinger med Visa, VisaDankort, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Debit og Maestro.

Hos Clearhaus har du nemlig ingen faste udgifter (modsat Nets/Teller): Oprettelsen er gratis og du betaler ikke abonnement. Du betaler kun 1,45 % af salget = Den perfekte løsning til nystartede, der gerne vil holde udgifterne så lave som muligt.

For at supplere denne løsning kan du også kigge efter en betalingsgateway, hvor du kun betaler pr. transaktion - Se f.eks. transaktionspriserne til den betalingsgateway vi giver med til Danhost Webshop løsning.

På denne måde har du kun udgifter, når du har et salg.

Løbende support
Har du brug for altid at kunne kontakte din webudvikler, er det måske en hosted løsning du har brug for i stedet for. 

Lige nu (kun indtil 1. marts) kan du få webshop hos Danhost til 299 kr/md ekskl. moms - Du sparer oprettelsesgebyret + Vi giver et gratis .dk-domæne med. Din rabat = 629,00 DKK. Med i de 299,-/md er der adgang til fri support + Det er vores ansvar løbende at vedligeholde, udvikle og opdatere systemet. Så det slipper du selv for.

Tag evt. et kig på vores webshop løsning, som du kan prøve af gratis.

 

De bedste hilsner
Kathrine K Svendsen
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)