Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges skal kunde eller leverandør lave kontrakten

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 🙋🏻

Jeg driver et konsulentfirma/ enkeltmandsfirma , og sælger primært mine ydelser til det offentlige
( kommunerne ).

Jeg blev kontaktet af et andet konsulent firma, som vil købe nogle af mine ydelser, jeg sender et tilbud og vi bliver enig om at samarbejde .

Spørgsmålet er så : hvem skal sende en kontrakt / samarbejdesaftale til den anden?

Jeg mener at de skal det konsulentfirma gør, idet det er dem der vil købe en ydelse, og det er dem det skal definere opgavetypen . Er jeg helt galt på den eller?!

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke man kan sige der er en fast regel for hvem der skriver en samarbejdsaftale, men normalt vil man sikkert helst være dem der gør det. Selvfølgelig fordi man så er den part der har mest indflydelse på hvad indholdet af aftalen er.

Men det burde jo være det firma der henvender sig og beder om samarbejdet der har den bedste ide om hvordan samarbejdet skal se ud.

Mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tag et møde med dem, og få afklaret indholdet og omfanget af et samarbejde. Er du interesseret, så få dem til at lave et udkast til kontrakten / samarbejdsaftalen.

Når du har modtaget kontrakten / samarbejdsaftalen, så læs den igennem, og tag den med til din advokat, som kan gennemgå den sammen med dig, så du ikke blive taget bag i.

Kom med dine, og din advokats rettelser til kontrakten / samarbejdsaftalen.

De sender en revideret udgave - læs den grundigt igennem, og såfremt det er nødvendigt (afhængig af kontraktens størrelse og omfang) så ville jeg have min advokat til at kigge det igennem igen, bare for at være helt sikker.

Underskriv. 

bum :) 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar 👍🏻😊

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)