Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkomst under gældssanering.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Tak til alle jer der har givet jer tid til at besvare mine tidligere indlæg. Det har været en stor hjælp.
Vi skal til at søge gældssanering inden længe da min mand er erklæret personligt konkurs.

Så vidt jeg er orienteret, kan det ikke betale sig at tjene særlig meget, da alt overskydende indtjening jo går til at afdrage på gælden.

Vi vil selvfølgelig gerne afdrage på gælden i rimeligt omfang.
Vi har tre mindre børn som vi gerne vil give et
godt liv med mulighed for at gå til sport, komme på ferie og andet som deres jævnaldrende.
De er jo på ingen måde skyld i denne situation og jeg kan næsten ikke bære at det skal gå ud over dem.

Fra vores gældsrådgiver har jeg hørt at flere i vores situation laver alternative
aflønningsmuligheder/aftaler med deres arbejdsgivere i den 3 eller 5 årige periode gældssaneringer står på.
Eksempelvis kan beskatningen på en firmabil være en del af lønnen mv.

Er der nogen som har erfaringer med det og
som vil dele ud af deres erfaringer?

I kan evt. sende mig en mail på
hjerterdame75@gmail.com


Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør ikke kunne få glæde af alternative lønmodeller.

Se mail.       

(PS ! TRUMP får heller ikke glæde af alternative sandheder.)

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hjerterdame:

Tak til alle jer der har givet jer tid til at besvare mine tidligere indlæg. Det har været en stor hjælp.
Vi skal til at søge gældssanering inden længe da min mand er erklæret personligt konkurs.

Så vidt jeg er orienteret, kan det ikke betale sig at tjene særlig meget, da alt overskydende indtjening jo går til at afdrage på gælden.

Vi vil selvfølgelig gerne afdrage på gælden i rimeligt omfang.
Vi har tre mindre børn som vi gerne vil give et
godt liv med mulighed for at gå til sport, komme på ferie og andet som deres jævnaldrende.
De er jo på ingen måde skyld i denne situation og jeg kan næsten ikke bære at det skal gå ud over dem.

Fra vores gældsrådgiver har jeg hørt at flere i vores situation laver alternative
aflønningsmuligheder/aftaler med deres arbejdsgivere i den 3 eller 5 årige periode gældssaneringer står på.
Eksempelvis kan beskatningen på en firmabil være en del af lønnen mv.

Er der nogen som har erfaringer med det og
som vil dele ud af deres erfaringer?

I kan evt. sende mig en mail på
hjerterdame75@gmail.com

Du får forhåbentligt ikke hjælp til bedrageri herinde, først vil du ha hjælp også vil du live snydes fælles kassen en gang til føj siger jeg bare i burde vidst ha lov til at rådne op med jeres gæld, med den morale i har!

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sunbao

Du kan være helt sikker på at jeg ikke giver gode råd til noget der kan tangere bedrageri.

Blandt andet kan Forbrugerrådet Tænks gældsrådgivning give gratis og rigtig god gældsrådgivning og ikke noget med alternative aflønningsmodeller som hun har hørt fra sin "gældsrådgiver".

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)