Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER forhandler af messingspænder (til udstyr til dyr)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har søgt nettet tyndt (synes jeg) efter forhandlere af spænder, som jeg skal bruge til produktion af udstyr til hunde og heste. 

Jeg har haft købt spænder fra Asien - men de matcher ikke den kvalitet jeg ønsker. Jeg har sidenhen købt hos Læderiet i Århus. Men de tager en høj pris for deres spænder - og jeg søger derfor efter en alternativ forhandler, jeg kan købe mine spænder igennem. Det drejer sig overordnet om nedenstående spænde-udvalg, som jeg skal bruge i både guld og sølv.

Er der nogen, der evt kender nogen, der kunne have lignende udvalg?

Mvh D. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

nnn2014:
Jeg har søgt nettet tyndt (synes jeg) efter forhandlere af spænder, som jeg skal bruge til produktion af udstyr til hunde og heste

Det handler bare om at bruge de rigtige søgeord samt at søge de rigtige steder. 

Der findes en del producenter i Tyskland,  Prøv enten at søge her.  www.kompass.com eller www.wlw.de

 

Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak, Ravn. Jeg har allerede fundet en masse interessant ved at kigge lidt på dine links (det er skam ikke fordi, jeg ikke har brugt rigtig mange timer på at søge - men, ja, du har nok ret i, at man skal søge på "det rigtige" :) I hvert fald mange tak, for de brugbare links!

/D

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Dejligt du kunne bruge oplysningerne.  Tror gerne du har brugt mange timer på at søge, men ofte er Google ikke god nok til så specifikke søgninger. 

En anden mulighed er at du finder en international fagmesse for f.eks lædervare, på messens hjemmeside vil du ofte kunne finde et udstiller katalog hvor du også kan søge på produktgrupper.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)