Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Camouflage til jagt / outdoor / sportstøj

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Efter en længere periode hvor jeg ikke rigtigt har kommet videre, prøver jeg nu at få hjælp herinde fra!

Jeg er en ung iværksætter på 29, som har fremstillet min egen serie af Camouflage mønstre, som i princippet er helt færdige og klar til at blive trykt på div. tekstiler, primært jagt og outdoor, men også til sportstøj
Problemet er dog at jeg mangler samarbejdspartnere til at kunne komme videre. Jeg har været tæt på at lande en stor aftale med en af de helt store drenge i nichen, som kunne sikre min virksomhed i mange år frem, men de sprang fra lige før mål desværre! - vi var ellers ved at blive enige om en pris samt diverse retningslinjer osv, og så pludselig fra den ene dag til den anden, hørte jer ikke mere fra mellemmanden. Øv..

Så nu står jeg med et pissefedt og knald godt produkt, som jeg desværre har svært ved at sælge, og ved ikke helt hvilken retning jeg skal gå i, for at få det søsat!

Mit største problem er sikkert at jeg ikke er en "sælger" jeg er fagmanden bag, som har gjort mit arbejde, og ved hvad jeg taler om, men så snart jeg skal promovere mit produkt, så falder interessen og derved går jeg sgu lidt i stå. Jeg har haft taget kontakt til en række store firmaer, både i EU men også i USA, men uden den helt store interesse. De fleste svarer ikke, men dem som gør, får jeg egentlig god respons fra, men de fleste af dem har allerede aftaler i hus for de kommende år.

Jeg er sikker på at der er mange der har prøvet lignende, og det lyder helt sikkert som en kliche historie, men jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om i havde nogle gode idéer til hvordan jeg kunne komme videre..


1)
Skal jeg se om jeg kan finde en samarbejdspartner som kunne være interesseret i at købe sig ind i halvdelen af virksomheden, og som kunne varetage "sælger" delen, så jeg kunne fokusere på det faglige/tekniske/kreative istedet? I så fald, kender i nogle, som kender nogle, som der kunne være interesseret :)..?


2)
Skal jeg bare blive ved med at klø på, og håbe på det bedste? I så fald, kender i et sted hvor man kan promovere sin virksomhed og eventuelt søge samarbejdspartnere?

En helt anden og ret så vigtig faktor for lige præcis min virksomhed, er også at have varemærkebeskyttelse i et eller flere omfang. Dette er ikke en billig investering, og skal gøres af flere omgange. Som det er lige nu, har jeg varemærkebeskyttelse på mit firmanavn i EU, men at skulle have grafisk varemærkebeskyttelse på flere camouflagemønstre, både i EU samt i USA, er en større process og ikke mindst en stor investering, som jeg har svært ved at igang sætte uden nogen form for økonomisk sikkerhed i baghånden.

Så hvordan bør man takle sidstnævnte? dette er nærmenst en process jeg er nød til at vente med, til at der er nogle som er villige til at indgå et samarbejde? men omvendt kan dette også være en klods om benet for min virksomhed, da eventuelle samarbejdspartnere så skal kunne vente på at varemærkebeskyttelsesprocessen går igennem..


Jeg stopper her, inden jeg skræmmer jer alle sammen væk, og så håber jeg at i har nogle knald gode råd, og eventuelt nogle kontakter som er gode at have i min situation - og eller kender som kunne være interesseret i et samarbejde, på en eller anden måde :).

I kan se visualiseringer af mine Camouflagemønstre her: http://www.nanohideinc.com/camouflage/patterns/global/


Her: http://www.nanohideinc.com/media/pictures/

Samt her: http://www.nanohideinc.com/media/wallpaper/

Derudover har jeg også en kollektionsfremvisning i form af pdf, til dem som skulle være ekstra interesseret..

Fortsat god dag alle sammen, og tak fordi i gad læse med!

Vh Nicolaj Rexen

www.nanohideinc.com

Fra Nykøbing M
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Svane broderi Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gejse.

Tror du måske skulle prøve at henvende dig til 

https://www.dansk-detail.dk/

Der kan du få meget hjælp, også med hensyn til love og regler.

og beskyttelse af ens design over for en producent.

Der er rigtig meget der skal overvejes.

men det er mit bedste bud på hjælp.

men de kræver nok du bliver medlem.

det koster ikke alverden.

Venlig hilsen

Maj-Britt Svane

Svane broderi 

Det er farligt at leve, Det dør man af. Ingen har overlevet så vidt jeg ved.

Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maj-britt,

Tak for det, den vil jeg have i baghovedet :)..

God weekend,

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)