Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor ser jeg nogle faktiske krav-specifikationer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Cloudify.biz Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, jeg ved det måske er lidt følsom information, men hvor kan jeg komme til at se nogle faktiske kravs-specifikationer om proces-software - tidsregistrering - marketing software - fakturering osv.

Er der nogle sites - hvor man kan se de specifikationer, folk faktisk har skrevet?

Eller har du en i tasken, du vil dele?

Jeg vil gerne se nogle helt praktiske udfordinger - og hvordan de er specificeret. 

pft.

Jacob   

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Er det helt generelt at du gerne vil se en kravsspecifikation fra det 'virkelige' liv ?, eller er det specifikt fra et af de områder nu nævner, altså proces-software - tidsregistrering - marketing software - fakturering ?.

Der findes danske lærebøger(indenfor systemudvikling og projektstyring), der bruger konkrete cases, hvor de anvendte kravspecifikationer er bilag som en del af dokumentationen. Så måske er det på biblioteket eller en studieboghandel du kan finde det du leder efter.

Hilsen

Mads

Fra Bagsværd
Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 43
Fra  qa-tech ApS Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Tidligere kunne du google og finde nogen hos IT-universitetet. Der er også forskellige software huse, der har en skabelon liggende. Har lige googlet "example program specification" som gav 2.040.00 hits på 0,56 sekund. Der er flere pdf-filer og der er templates.

mvh

Vi samler ledelsessystemer og gør dem simplere-We merge management systems - and lean them

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)