Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af møbler i Kina

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 16
Indlæg ialt: 18
Fra  Moonlight Design Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoèr

Nu har jeg googlet længe nok efter de møbler jeg søger i Kina....uden held. Jeg ved godt det bedste er at tage til Kina og ud til de forskellige fabrikker, men det bliver først i slutningen af 2017.Ville høre om der er nogen der har kontakter eller nogen der kan hjælpe? Jeg søger præcis de ting de har på en hjemmeside i Belgien der hedder: "The Silk Road Collection"- håber nogen kan hjælpe uden de dyre omkostninger :)

Vh. karina

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske det var billigere og lettere for dig at købe hos det belgiske firma.

Tilmeldt 12. Nov 16
Indlæg ialt: 18
Fra  Moonlight Design Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej desværre ikke den store fortjeneste med fragt, told og moms.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina

Told og moms skal du ikke betale når det er handel indenfor EU :-)
Husker ikke om vi har været inde omkring det i vores korrespondance, men moms skal den belgiske leverandør ikke fakturere dig, da jeg forventer at du har et dansk CVR/VAT nummer?

Told er kun på varer der kommer fra leverandører udenfor EU, som eksempelvis Kina og Norge, bare for at vælge 2.

 

Tilmeldt 12. Nov 16
Indlæg ialt: 18
Fra  Moonlight Design Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan
Lige et dumt spørgsmål igen😳 Hvis jeg sælger varen skal jeg jo ligge moms på dvs jeg kun har meget lille fortjeneste ? Tænker hvis jeg får får 40 procent rabet fra belgiske varer

Vh Karina

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

moonlight2810:
Tænker hvis jeg får får 40 procent rabet fra belgiske varer

Du vil jo normalt få en rabat (40 % i dit tilfælde) på en pris uden moms.

Du køber vare for 1.000 DKK  hvor du så får 40 % rabat på prisen, ergo betaler du 600 DKK for varen.  din salgspris er 1.000 DKK + 25% moms.  = 1.250,00 DKK  Du tjener 400 DKK.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina

Som Ravn skriver, så hænger det sammen på den måde ja :)

Du kan selvfølgelig altid tillægge lidt ekstra til din salgspris, således din avance bliver lidt højere. Der er ikke mange andre danske forhandlere af disse produkter, og de er svært sammenlignelige, så det kan du trygt gøre. Fragtomkostningerne deles også ud på de forskellige enheder :)

Som sagt, du er altid velkommen til at kontakte mig hvis du har spørgsmål, både på mail og herigennem PM som du tidligere har gjort :)

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)