Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside med interaktivt kort (gerne vektorbaseret)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere

Forsøger at finde et godt tilbud på en hjemmeside, hvor der inkluderet i, er et interaktivt verdenskort, som ved interaktion skal henvise til undersider på hjemmesiden. Har ledt efter hjemmesider og efter interaktive kort, men det virker ikke som om man kan få det i en samlet pakke?

Er der nogen, som har erfaring med dette eller kan sende mig i den rigtige retning?

Mvh

Mikkelmedm

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Feb 17
Indlæg ialt: 16
Fra  Webstyr IVS Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg kan udvikle en sådan hjemmeside for dig, men vil gerne lige høre nogle detaljer om hvad det skal bruges til. Løsningen vil højst sandsynligt være baseret på en Google Maps mappe, som vil være en praktisk tilgang, som vil også tillade for mobilvenlighed uden besvær - det vil sige, at hjemmesiden vil også tilpasses på mobiltelefoner og tablets. Google Maps har flere design-rammer, som man kan være imellem - jeg vedhæfter et par stykker nedenunder.

Jeg kan evt. også finde på en anden tilgang - hjemmesiden vil jeg lave på Wordpress, så vi kan finde en god pris til dig, samt sørge for et professionelt design. Du kan evt. give mig et kald på 81 90 76 47 - eller skrive på min e-mail pebi@webstyr.dk 

Hilsner,

Petar

Webstyr IVShttp://webstyr.dk/ 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)