Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med feed-back på webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Værløse
Tilmeldt 13. Feb 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Lerke Déco Scandinave Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer,

Jeg har siden 1. oktober været online med min webshop Lerke Déco Scandinave, hvor jeg sælger skandinavisk design til hjemmet til slutforbrugere i fransktalende lande. Derfor er min webshop på fransk og måske ikke let at forstå for Jer alle - men mht. layout så håber jeg, at I vil forsøge at hjælpe mig med lidt feed-back. Kan I lide min webshop? Er den brugervenlig? Hvad kan jeg gøre anderledes?

Jeg får besøg på min webshop, men jeg har brug for meget mere salg

Så hvis du har lyst til at hjælpe mig, så tjek www.lerke.fr og giv mig din ærlige mening.....jeg modtager gerne både ris og ros Smile

Et andet spørgsmål; er der nogen af Jer, som arbejder ud fra kundemagneternes strategi? og er der generelt nogen, der har erfaring med kundemagneterne?

Ha' en dejlig dag.

Mange hilsner

Helle

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle 

Jeg synes at du har en ganske nydelig webshop kørende - baseret ud fra det visuelle, så har jeg intet større at sætte en finger på. Det burde i hvertfald ikke være det visuelle, som er medvirkende til det svigtende salg. 

Kan du prøve at fortælle lidt om mængden af trafikken? Samt hvordan du får denne? Leder du dine besøgende til forsiden, eller direkte til produkterne? 

Fra Værløse
Tilmeldt 13. Feb 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Lerke Déco Scandinave Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Tak for din besked. Der er for det meste 90-100 besøg om dagen og om det så er ok, godt eller skidt for en webshop som er ca. 4 måneder gammel, det ved jeg ikke. Hvad tænker du?

Trafikken kommer hovedsageligt fra FB (60%) og Google Adwords. SEO er stigende, men tager tid. Har du nogen gode fif til mig?

Mangle hilsner

Helle

Fra Værløse
Tilmeldt 13. Feb 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Lerke Déco Scandinave Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

....glemte at skrive, at jeg fra FB og Google adwords leder kunderne direkte ind til produkterne Smile

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

90-100 besøgende pr. dag burde i hvertfald være nok til at skabe en form for salg - hvorvidt det er godt eller skidt kan ikke vurderes uden at kende din ambitions samt budgettering. 

Jeg vil geren tage et uforpligtende kig på dine Google AdWords kampagner, da trafik herfra i hvertfald burde være en profitabel forretning - Send mig gerne en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan vi tage en videre dialog. 

Groft sagt: Når trafik kommer fra Google AdWords vil man for det meste forvente en høj konverteringsrate, da denne trafik først og fremmest er betalt på søgetermer som ligger sig direkte op af din e produkter. Facebook kan ramme mere bredt, og afhænger meget af hvordan der kommunikeres ud - imens SEO, som du selv nævner, er en længerevarende proces. 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Det du taler om i forhold til kundemagnet. Du mener personaer og målgrupper?

Har du lavet en persona på en fransktalende kunde?

Hvem er din ideel kunde:

  • hvordan ser hun / han ud, 
  • hvad laver de, 
  • hvilket arbejde har de
  • hvorhenne bor hun
  • økonomi
  • familie, 
  • børn 
  • osv


Bagefter kan du overveje om du taler til hende. Opfylder du hendes drømme, løser du hendes udfordringer og hvad kan du gøre for at hun føler sig mere tryg i din webshop.


Skaber du nok troværdighed og sikkerhed?

God arbejdslyst 

René

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Værløse
Tilmeldt 13. Feb 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Lerke Déco Scandinave Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Tusind tak for dine kommentarer. Det er en KÆMPE hjælp for mig og jeg vil straks i dag gå i gang med rettelser og forbedringer. Måske vender jeg tilbage med flere spørgsmål Smile

Mange hilsner

Helle

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

da hastighed er en af de ting du bliver i det organiske resultatet burde du kigge , din page score den er meget lav og det skader din rank det organiske resultatet 

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Flerke.fr%2F&tab=mobile

jeg har ingen kendskab til Shopify , så jeg ved ikke hvordan man retter alle disse fejl , men mon ikke der findes plug in lige som wordpresse der retter css html fejl  , jeg ved billederne kan blive lidt hurtigere ved at bruge kraken.io

et godt seo tool er dette her https://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Værløse
Tilmeldt 13. Feb 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Lerke Déco Scandinave Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Tak for dit svar og dine gode input mht. både hastighed og SEO. Jeg er i fuld gang med at kigge på begge dele, så jeg kan forbedre min webshop.

Ha' en dejlig dag.

Med venlig hilsen

Helle

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)