Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg gang i salget?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jan 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Top Tasker Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis der er nogen der har tid til at give mig lidt gode råd, ville det være dejligt!

Er min webshop interessant og brugervenlig nok?  

Jeg har kørt nogle Facebook reklamer og det har skabt en del besøgende men ingen salg.

Jeg ved det tager tid... men hvor lang tid? Er der noget jeg kan ændre så de besøgende 

beslutter sig for at købe?

www.toptasker.dk

Tak for hjælpen.

Vh

Mette

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Inden du fyrer flere penge af på markedsføring er det vigtigt du får sat analytics op, så du kan spore hvor dine besøgende falder fra i processen. Uden mere info er det svært at skyde sig ind på problemet.

Dog savner jeg noget mere info om de forskellige tasker. Lav også nogle USP'er. Hvorfor skal jeg købe tasker hos dig? Hvordan skiller dine tasker sig ud fra konkurrenterne etc.

Du bør også få oversat alle tekster. Det er ikke tillidsvækkende hvis shoppen er dårligt oversat.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Du har fuldkommen ret. Det tager tid. Men alligevel er det lidt noget man typisk blot trøster sig med. For hvis processen bliver udviklet struktureret fra starten af, så er du sikker på en strømlinet brugeroplevelse, som vil give dig en høj nok konverting til at køre på med annoncering.

Jeg synes personligt siden er meget uprofessionel at se. Den er i hvertfald ikke stilren på nogen som helst måde - og det er vel det, som du gerne vil fremstille. Fashion, trendy, overskuelig osv., men der vil jeg mene du på nuværende tidspunkt er langt fra.

Noget af det som irriterer mine øjne allermest er sammenspillet mellem baggrunden og dine produkterbilleder. Aldrig ville jeg lave en blå baggrund, som du har gjort. Det sætter alt for meget fokus på de firkanter rundt om produktbilleder, som i helhed giver et dårlig udtryk udadtil.

Derfor vil jeg forslå dig, at du først og fremmest får ændret nogle ting i din "Theme Customizer". 
- Først går du ind i "Colors" og ændrer farven blå > hvid (baggrund)
- Derefter får du ændret på din skrifttype, så den er 2-4px mindre i størrelsen.
- Så ændrer du din "Collection" side, så der kun bliver vist 3 produkter pr. række som på forsiden (den røde tråd)

Foruden alt dette (der kunne nævnes mere), så skal du ændre i din navigation, så det er én lang linje - andet ødelægger fuldkommen symmetrien. Derudover skal du også få taget nogle produktbilleder med alle tasker, som viser hvordan de ser ud til et par outfits.

Jeg håber du kan bruge min feedback til noget. Her kl. 12:00 skal jeg til et møde, hvor jeg skal ud og køre langt, så hvis du har lyst kan du booke en "opringning" på min hjemmeside også skal jeg nok ringe dig op med noget vejledning, tips og rådgivning til hvordan du får ryddet lageret for tasker.

Vh. Kasper 
SEDIA.DK

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette, 

Der er allerede kommet et par gode råd i denne tråd, som jeg er enige i, så dem vil jeg ikke gentage. Det er vigtigt, at du får 

Noget, du skal fokusere på, er troværdighed. Under "om os", så kan du smide et billede op af dig selv, så man kan sætte ansigt på personen bag virksomheden. Fjern også "powered by Shopify" i footeren og tilføj dit CVR-nr og kontaktoplysninger. Hvis jeg var en almindelig besøgende, så turde jeg ikke foretage et køb, da jeg ikke vil blive overbevist om at hjemmesiden og hele din forretning var legit, da hele webdesignet virker uprofessionelt. Så før du bruger en masse annoncekroner på at få besøgende ind til din hjemmeside, så skal hjemmesiden finpudses.

Men det er i hvert fald en væsentlig forbedring ift. din gamle hjemmeside. Godt at se du rykker dig.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

De ovenstående forslag, der bl.a. lyder på tracking osv. er fuldstændig korrekt - men de overser dog noget, der er toppen af pyramiden.

Hvem er din målgruppe? 

Det er kun, når du er KNIVskarp på din målgruppe, at du kan markedsføre dig og opsætte din side korrekt. Dette hjælper dig også til valg af ord, content og markedsføringskanaler. Hvis din målgruppe ikke er på Facebook, så er det jo latterligt at annoncere netop derpå.

En måde, hvorpå du kan finde din målgruppe, er, hvis du laver en personas. En personas er en dybdegående beskrivelse af en person, der kunne være din næste kunde. Jeg plejer at finde et billede af en person på Google, hvorefter jeg tilsætter alle de ord på ham/hende, jeg kan. Eksempelvis: 

Rikke, 30-35 år, lav-middel rådighedsbeløb, elsker realityprogrammer, træner i fitness world 2 gange ugentligt, vil gerne tabe sig, vil gerne have flere penge, så hun kunne rejse.... osv., osv....

Dermed ved du, hvem du skal markedsføre dig mod; så kan du effektivisere din markedsføring og derved undgår du i højere grad at spilde markedsføringskroner. Så ved du, hvordan du skal opsætte din målgruppe, når du skal lave dine facebookannoncer. Og du ved ydermere, hvad du skal slå på - "Køb billigere taske, så du kan få råd til rejsen...." 

Og du kan også bruge din målgruppebeskrivelse til at optimere dit website; ordvalg, design, billeder, opsætning, tekst osv. Er det højtuddannede djøffere, der er din målgruppe, så kan du evt. overvej et komplekst ordvalg og et højt LIX-tal. Og har du en yngre målgruppe, så skal der måske mere knald på farver osv., så dit website ser mere "moderne" ud. Også værd at overveje, hvad formålet er med dine tasker...

Jeg hørte engang en video fra Martin Thorborg, hvori han forklarede, hvordan Levis markedsfører sig; de fokuserer på 18´årige... og hvorfor det? Jo, fordi de 14´årige ville gerne være 18, og de 30´årige ville også gerne være 18 igen - så derfor kan begge aldersgrupper "realisere" deres aldersdrøm gennem køb af et tøjmærke. 

Jeg håber, du kunne bruge min kommentar. Smile1
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kunne kun se 1 links dette gratis her links tjekker sted https://www.seoprofiler.com der skal mere end et til før der normalt sker noget , med trafik fra det organiske resultat

jeg og par andre skrev en del tips i denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/278340.aspx#1732346 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Sep 15
Indlæg ialt: 3
Fra  Iprofile.dk Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Som udgangspunkt ser din webshop, meget fornuftigt ud. Den er nem og meget let at navigere på sitet.

Kunder kan tage lidt tid før de bestiller, men ikke miste håbet. Stol på dit produkt.
Jeg vil anbefale at du måske kunne prøve

www.iprofile.dk

Hilsen Hanna
Rigtig go vind

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)