Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lang tid før Google agerer?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens :)

Jeg har nu fået rettet diverse fejl på hjemmesiden, søgemaskineoptimeret, hastighedsoptimeret mv. og den skulle nu virke godt på de fleste poster.

Jeg mangler eksterne links til siden af høj kvalitet og har hyret et seo bureau til at hjælpe med dette for et fast månedligt beløb. Jeg laver også lidt selv.

Jeg er selvfølgelig utålmodig, men hvor lang tid er jeres erfaring med at der går før Google får placeret min side hvor den hører hjemme? :)

- Rettelserne burde jo kunne få min side tilbage til toppen, hvor jeg lå inden december.

Hjemmesiden er: Konkurrencer Nonstop

På forhånd tak for jeres bidrag.

Fra Gørlev
Tilmeldt 21. Jan 15
Indlæg ialt: 27
Fra  SearchMore Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan gå alt lige fra minutter til uger :)

SearchMore - Eksperter i SEO og Synlighed på nettet

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Troede bare Google var blevet hurtigere og bedre. Vi er jo i 2017 :)

Jeg har bl.a. lavet massive hastighedsforbedringer, fjernet de fleste fejl, søgeoptimeret og startet en proces med linkbuilding..

Så det er mange forbedringer den skal analysere.. men så er vi vel mere ovre i uger? :)

Jeg må arbejde lidt med min tålmodighed. Tak for svar :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vidt forskellige Mark. Som reelt siger man "et par uger" før Google har crawlet siden.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :) Ja, kan se at de fejl der var i Search Console langsomt forsvinder. Troede bare Google var nået længere og kunne gøre det hurtigere :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Såvidt jeg kan se har mistet en del gode links https://www.ranksignals.com/tools/backlinks/konkurrencer-nonstop.dk så pas med at være aktiv overalt , 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ranksignals er ikke retvisende. Links kan være månedsvis om at komme til tops i Google. Helt op til et år. Andre et par dage eller uger.

// Lars

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg synes heller ikke de der Ranksignals.com giver et retvisende billede af min linkprofil. 

Jeg benytter Ahrefs og synes det ser fornuftigt ud. Og lige netop links er det jeg har 100% fokus på lige nu...

Men dejligt at høre at der er enighed om at det kan tage 1 måned eller 2 før jeg begynder at se resultater. Jeg kan næsten ikke vente på at se resultatet af mit hårde arbejde ;)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)